FANDOM

Gentleman Zombie jest rzadką kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 3PvZH Mózg, posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh oraz umiejętność Gravestone, dzięki której chowa się w grobie do fazy sztuczek zombie. Oprócz tego, co turę daje graczowi +2PvZH Mózg we wspomnianej fazie.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana statystyk: Z 1Siławpvzh/4Hpwpvzh do 2Siławpvzh/3Hpwpvzh.

1.8.23

  • Zmniejszenie zdrowia: Z 3Hpwpvzh do 2Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Mustache Party Zombie
  • Ability: Gravestone
    Start of Zombie Tricks: You get +2PvZH Mózg this turn.
  • Rarity: Premium - Rare

Life comes and goes, but proper manners are forever.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Wąsaty Imprezowy Zombie
  • Umiejętność: Gravestone
    Na początku fazy sztuczek zombie: Dostajesz +2PvZH Mózg w tej turze.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Życie przychodzi, odchodzi, ale dobre maniery pozostają na zawsze.

Strategie

Z

Gentleman Zombie daje graczowi więcej mózgów na sztuczki. Pozwala to na zagranie większej ilości sztuczek lub też na wcześniejsze zagranie drogiej. Przydatne jest to również w połączeniu z Paparazzi Zombie, Mad Chemistem lub Trick-or-Treaterem. Dodatkowo może być użyteczny w taliach opierających się na środowiskach, gdyż dawana przez niego premia do mózgów wystarczy, by zagrać większością z nich. Można również dobrze wykorzystać jego umiejętność w połączeniu z Teleportem lub Teleportation Zombie, ponieważ można wtedy szybciej zagrać droższymi zombie.

Ciekawym połączeniem może być używanie go razem z Evolutionary Leapami i ewentualnie Transformation Station, by łatwo zyskać na polu bitwy zombie kosztującego 4PvZH Mózg.

Przeciw

Jeśli ten zombie znajduje się na polu bitwy należy być ostrożnym, ponieważ z jego pomocą przeciwnik może zdobyć sztuczkami większą przewagę. Najlepiej pozbyć się go kartami kontrującymi groby kiedy jest jeszcze w takim schowany. W innym wypadku najlepiej pozbyć się go w trakcie fazy gry roślin, dla przykładu używając umiejętności specjalnej Bluesberry. Aby zniechęcić przeciwnika do grania sztuczkami lub środowiskami, można skorzystać z odpowiednich kart, np. Sportacusa w wypadku tych pierwszych, oraz Cosmossa w wypadku tych drugich.

Galeria

Gentleman ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Gentleman Zombie.

Gentleman ZombieH