Genetic Experiment jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Hearty IconHearty. Kosztuje 1PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/1Hpwpvzh. Zawsze gdy nadchodzi faza sztuczek zombie, a postać ta sąsiaduje z co najmniej jednym zombie, dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribes: Science Barrel Zombie
  • Ability: Start of Tricks: This gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh if there's a Zombie next door.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

Pickled Zombie is the best kind of Zombie.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Naukowy Beczkowy Zombie
  • Umiejętność: Na początku fazy sztuczek: Dostaje +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh jeśli na sąsiadującym rzędzie jest zombie.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

Marynowany zombie to najlepszy rodzaj zombie.

Strategie

Z

Genetic Experiment to przeciętna postać, która potrafi silnie zwiększyć swoje statystyki o ile gracz jest w stanie utrzymywać w grze sąsiadujące zombie. Warto więc używać kart zwiększających zdrowie postaciom, by utrzymywać ciągłe dodawanie mu premii. Można też używać kart, które sprawiają że nie mogą zostać zranione, lub w ostateczności starać się grać nowymi zombie na miejsce zniszczonych. Genetic Experiment na początku zaczyna z małą ilością zdrowia, więc używanie wyżej wspomnianych kart na nim też jest dobrym wyborem.

Neptuna może zacząć zwiększać jego statystyki już w pierwszej turze, ponieważ ma dostęp do darmowego Swabbiego. To samo można zrobić z The Smashem i Goatami.

Dodatkowo, Genetic Experiment należy do naukowych kart, dzięki czemu wspomaga umiejętności Zombot Drone Engineera, Gadget Scientista i Interdimensional Zombie, jednakże tylko Rustbolt ma dostęp zarówno do tej karty, jak i do wspomnianych postaci.

Przeciw

Jeśli gracz nie będzie zwracał uwagi na jego umiejętność, ten może stać się poważnym zagrożeniem. Ze względu na fakt, iż otrzymuje on premie dopiero w fazie sztuczek, można łatwiej go pokonać kartami takimi jak Whack-a-Zombie, ale trudniej sztuczkami Shamrocket i Doom-Shroom.

Inną opcją jest niszczenie lub przesuwanie sąsiadujących zombie, by powstrzymać go przed zwiększeniem swoich statystyk. Najlepiej to robić jeśli gracz nie może zniszczyć samego Genetic Experimenta, lub jeśli sąsiadująca postać jest groźniejsza w danym układzie.

Galeria

Genetic ExperimentH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Genetic Experiment.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Genetic ExperimentH