Generator kraterów
Generator kraterów jest trzecią zdolnością stacji kosmicznej Kosmicznego Kadeta w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Po jej aktywacji stacja kosmiczna wzniesie się w powietrze i będzie strzelać pod sobą niszczycielskim laserem przez 4 sekundy. Jej odnowienie trwa 20 sekund.

Opis

Wzleć wysoko i niszcz wrogów w dole promieniem lasera.

Strategie

Grając jako stacja kosmiczna

Generator kraterów jest potężną zdolnością, mogącą szybko zadać ogromną ilość obrażeń. Jej właściwa aktywacja jest jednak trudna. Po pierwsze, nie można z niej korzystać pod niskim dachem. Po drugie, przeciwnicy dobrzy w ucieczce potrafią bez problemów uniknąć lasera. Po trzecie, jest to broń krótkiego zasięgu, przez co należy się zbliżyć do wroga by móc z niej korzystać, co jest szczególnie trudne w formie stacji kosmicznej. Można spróbować się podkraść, co jest lepszą opcją dla stacji bez pasażerów, bo bezpieczniejszą, jednak mniej skuteczną, lub też nacierać, co z kolei jest skuteczniejsze z sojusznikami. Czas oczekiwania może również nieco zaszkodzić, lecz nie jest jednak aż tak wielkim problemem jeśli gracz aktywuje kosmiczną moc, która skróci oczekiwanie. W skrócie, gracz powinien używać jej na wytrzymalszych i wolniejszych wrogów, z kolei słabszych i szybszych atakować w inny sposób, by jej nie zmarnować.

Grając jako roślina

Aby uniknąć zagrożenia ze strony tej zdolności, najlepiej w ogóle nie zbliżać się do stacji kosmicznej, zwłaszcza jeśli gracz gra jako wolniejsza roślina, na przykład Dąb Żołędzia. Jeżeli gracz zobaczy, że stacja kosmiczna z aktywowanym generatorem kraterów się zbliża, najlepiej uciec jak najszybciej (pomocna jest funkcja sprintu, którą każda roślina poza Dębem posiada).

Galeria

Generator kraterów Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Generator kraterów.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Generator kraterów