Gas Giant jest Super-Rzadką kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy. Kosztuje 6PvZH Mózg i posiada 5Siławpvzh/5Hpwpvzh. Gdy otrzymuje obrażenia, zadaje 1 punkt obrażeń wszystkim innym postaciom na polu gry, a gdy zostanie zniszczony, zadaje 5 punktów obrażeń bohaterowi roślin.

Etymologia

"Gas giant", czyli "gazowy olbrzym" to określenie dużych planet, których powierzchnia składa się w większości z gazów. Ten zombie został ukazany jako dosłowny gazowy olbrzym, czyli Gargantuar otoczony gazem.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribes: Monster Gargantuar Zombie
  • Abilities: When hurt: Do 1 damage to each other Plant and Zombie.
    When destroyed: Do 5 damage to the Plant Hero.
  • Rarity: Galactic - Super-Rare

There isn't a fart joke he hasn't heard.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Potworny Gargantuar Zombie
  • Umiejętności: Po zranieniu: Zadaje 1 punkt obrażeń każdej roślinie i każdemu innemu zombie.
    Po zniszczeniu: Zadaje 5 punktów obrażeń bohaterowi roślin.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Super-Rzadka

Nie ma takiego żartu o bąkach którego nie słyszał.

Strategie

Z

Gas Giant to bardzo niszczycielska karta i bardzo potężna, jeśli jest właściwie używana. Może być dobrze wykorzystywana z innymi zombie z umiejętnościami aktywowanymi po otrzymaniu obrażeń lub zniszczeniu, na przykład Jester bądź Barrel of Deadbeards. Silnym połączeniem jest użycie kilku Gas Giantów, które zapoczątkują reakcję łańcuchową, skutkującą bardzo prawdopodobnym oczyszczeniem pola gry oraz zadania ogromnej ilości obrażeń przeciwnemu bohaterowi, pod warunkiem, że nie zablokuje ataku. Należy jednak uważać, ponieważ umiejętność Gas Gianta może zaszkodzić bardziej graczowi niż bohaterowi roślin.

Jest to Gargantuar, więc można go wykorzystywać z różnymi kartami wspierającymi je.

Przeciw

Gracz powinien unikać ranienia lub niszczenia Gas Gianta ze względu na jego umiejętności, ponieważ mogą one namieszać w planach gracza. Zniszczenie go, gdy gracz posiada pełny Super-Block Meter jest jednak dobrym pomysłem, ponieważ gracz uniknie otrzymania dużej ilości obrażeń. Można też skorzystać z Soul Patcha, by ten zaabsorbował nadchodzące obrażenia.

Grając jako bohater roślin z klasy SmartySmarty można skontrować Gas Gianta umiejętnością The Great Zucchiniego, co pozwala uniknąć obrażeń, ponieważ ten zostanie zmieniony w jednego z podstawowych zombie. Dodatkowo, Rose oraz Citron posiadają dostęp do supermocy pozwalających zmienić go w słabszego zombie, co daje ten sam efekt.

Galeria

Gas GiantH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Gas Giant.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Gas GiantH