FANDOM

Gargologist jest okazjonalną kartą w Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy PvZH Hearty IconHearty. Kosztuje 2PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/3Hpwpvzh. Zmniejsza koszt wszystkich kart typu Gargantuar w ręce gracza o 2PvZH Mózg tak długo, jak znajduje się na polu bitwy.

Historia wersji

1.10.14

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Hearty
  • Tribe: Science Zombie
  • Ability: Gargantuars cost 2PvZH Mózg less.
  • Rarity: Event

After years of studying Gargantuars in the wild, she's dedicated herself to telling the world they're just misunderstood gentle giants. So far, nobody's buying it.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Hearty
  • Podział: Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Gargantuary kosztują 2PvZH Mózg mniej.
  • Rzadkość: Okazjonalna

Po latach obserwacji Gargantuarów w dziczy poświęciła się mówieniu światu, że są po prostu nierozumianymi, łagodnymi olbrzymami. Jak na razie nikt tego nie kupuje.

Strategie

Z

Postać ta jest przydatnym dodatkiem do talii z dużą ilością Gargantuarów, w tym powiązanych z nimi sztuczek, ponieważ pozwala zagrać tymi kartami wcześniej (np. Smashing Gargantuar, Imp-Throwing Gargantuar, Surprise Gargantuar i Supernova Gargantuar mogą zostać zagrani już w trzeciej turze), co może poważnie utrudnić przeciwnikowi grę. Opłacalne jest zwiększanie jej zdrowia, ponieważ to pozwala na dłuższe wykorzystywanie jej premii.

The Smash posiada duży dostęp do Gargantuarów, w tym do jego głównej supermocy, Slammin' Smackdown, która również zalicza się do Gargantuarów, co oznacza, że jest to przydatna postać dla tego bohatera.

Rustbolt może dodatkowo korzystać z jej przynależności do naukowych kart.

Przeciw

Postać ta powinna zostać jak najszybciej pokonana, ponieważ pozwala przeciwnikowi na wcześniejsze zagranie silnymi kartami. W innym wypadku należy być przygotowanym na ewentualne nadejście Gargantuarów. Warto mieć na uwadze, że jej umiejętność oddziałuje także na sztuczki, co pozwala wykorzystywać również je za mniej mózgów.

Galeria

GargologistH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Gargologist.

GargologistH

Ciekawostki

  • Jest to druga karta dająca premie kartom o innym podziale (naukowa karta dająca premie Gargantuarom). Pierwszą jest Torchwood, który należy do drzew i daje premie groszkom.