Gargantuar-Throwing Gargantuar to legendarna karta zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Zagranie nim kosztuje 7PvZH Mózg, posiada 6Siławpvzh/6Hpwpvzh i za każdym razem, gdy zostanie zraniony, tworzy na losowym rzędzie losowego zombie należącego do Gargantuarów (nie może jednak stworzyć innego Gargantuar-Throwing Gargantuara), chyba że wszystkie rzędy są zajęte.

Historia wersji

1.24.6

  • Tribes: Pirate Gargantuar Zombie
  • Ability: When hurt: Make another random Gargantuar in a random lane.
  • Rarity: Triassic - Legendary

The ultimate, epic, last, absolutely final conclusion to the Zombie-throwing Zombie saga. ...or is it?

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Piracki Gargantuar Zombie
  • Umiejętności: Po zranieniu: Tworzy innego losowego Gargantuara na losowym rzędzie.
  • Rzadkość: Triassic - Legendarna

Ostateczne, epickie, końcowe, całkowicie finałowe zwieńczenie sagi zombie rzucających zombie. ...ale czy na pewno?

Strategie

Z

Gargantuar-Throwing Gargantuar może sprawić wiele kłopotów bohaterowi roślin, tworząc silne zombie za każdym razem, gdy zostanie zraniony. On sam posiada wysokie statystyki, więc potrafi silnie zranić wroga oraz przetrwać dużo ataków. Najlepiej grać nim na rzędzie z kilkoma słabymi roślinami. Trzeba jednak uważać na sztuczki lub niektóre rośliny, które przeciwnik może wykorzystać w celu pozbycia się go bez aktywacji umiejętności. Grając jako Immorticia można jednakże zagrać nim w fazie sztuczek z pomocą Teleportu lub Teleportation Zombie by przeciwnik nie mógł na niego zareagować.

Wszystkie Gargantuary posiadają wysokie statystyki, więc postacie, które ten zombie może stworzyć, prawdopodobnie zawsze będą kłopotliwe. Niektóre z nich są jednak potężniejsze od innych, na przykład Zombot 1000 w porównaniu do Surprise Gargantuara. Otrzymana karta jest losowa, więc nie zawsze powinno się polegać na tej karcie.

Można użyć Gargologist by móc zagrać nim szybciej, a także wykorzystać go z niektórymi Gargantuarami dającymi premie wszystkim Gargantuarom na polu gry by uczynić go większym zagrożeniem na przykład Smashing Gargantuar lub Supernova Gargantuar. Oprócz tego, jest Piratem, więc można go użyć w połączeniu z Swashbuckler Zombie i Captainem Flameface.

Przeciw

Należy uważać na tego zombie, ponieważ każde zranienie go prowadzi do utworzenia silnej karty na polu gry, chyba że wszystkie rzędy są zajęte. Dodatkowo, on sam ma dużą ilość siły, przez co gracz może być zmuszony do zablokowania go. Zamiast zadawać obrażenia, gracz powinien spróbować pokonać go sztuczkami lub umiejętnościami roślin.

Jeśli został on zraniony, należy przygotować się na nadejście kolejnego niebezpiecznego zombie. Nie może to jednak być inny Gargantuar-Throwing Gargantuar, więc nie trzeba się obawiać że przeciwnik będzie mógł otrzymać jeszcze więcej Gargantuarów.

Galeria

Gargantuar-Throwing GargantuarH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Gargantuar-Throwing Gargantuar.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Gargantuar-Throwing GargantuarH

Ciekawostki

  • Pomimo tego, że Gargantuar, który rzuca Gargantuarami, wygląda jak Imp-Throwing Gargantuar, używa on do atakowania słupa telefonicznego zamiast rekina.