Gadget Scientist jest kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 5PvZH Mózg, posiada 2Siławpvzh/3Hpwpvzh i po zagraniu sprawia, że wszystkie naukowe zombie na polu gry wykonują Dodatkowy Atak.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana rzadkości: z Podstawowej - Niepospolitej do Premium - Rzadkiej.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Science Zombie
  • Ability: When played: Each Science Zombie does a Bonus Attack.
  • Rarity: Premium - Rare

Wishes the Mad Chemist would stop copying his hair style.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Każdy Naukowy Zombie wykonuje Dodatkowy Atak.
  • Rzadkość: Premium - Rzadka

Chciałby aby Mad Chemist przestał kopiować jego fryzurę.

Strategie

Z

Karta ta powinna być wykorzystywana gdy na polu gry znajduje się wiele naukowych zombie - zwłaszcza, gdy gracz ma również Zombot Drone Engineera, który jest w stanie zwiększyć im siłę po zadaniu przez nich obrażeń. Zagranie go może również sprawić kłopot bohaterowi roślin gdy na polu gry znajduje się naukowa postać posiadająca dużą ilość siły, taka jak Copter Commando. Oznacza to że opłaca się grać nim w takich sytuacjach. Warto go też wykorzystywać wraz ze sztuczką Teleport lub z Teleportation Zombie. Gracz może dodatkowo zagrać nim gdy na polu gry jest Gargantuar Mime, który będzie mógł wykonać nawet kilka Dodatkowych Ataków, w zależności od ilości naukowych kart na polu gry.

Przeciw

Gracz powinien pokonywać wszelkich naukowych zombie aby zminimalizować zagrożenie ze strony tego przeciwnika. W wypadku Copter Commando należy zachować szczególną ostrożność ze względu na jego dużą siłę i możliwość łatwego zagrania go w fazie sztuczek (może zostać stworzony przez sztuczkę Hail-a-Copter), ponieważ zagranie Gadget Scientista po Copter Commando może doprowadzić do szybkiej przegranej.

Galeria

Gadget ScientistH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Gadget Scientist.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Gadget ScientistH