FANDOM

Frosty Mustache jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Sneaky IconSneaky. Kosztuje 2PvZH Mózg i pozwala PvZH Freeze Iconzamrozić wybraną roślinę, przez co ta nie będzie mogła wykonać następnego ataku. Oprócz tego, sztuczka ta Wyczarowuje losową kartę typu Mustache.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribe: Mustache Trick
  • Abilities: PvZH Freeze IconFreeze a Plant. Conjure a Mustache.
  • Rarity: Galactic - Uncommon

So stylish! So cool!

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Wąsata Sztuczka
  • Umiejętności:PvZH Freeze IconZamraża roślinę. Wyczarowuje Wąsy.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Niepospolita

Takie stylowe! Takie cool!

Strategie

Z

Frosty Mustache może być bardzo użyteczną kartą w niektórych wypadkach. Sztuczka ta może pomóc uratować postacie gracza lub uniknąć obrażeń wymierzonych w bohatera. Można też wykorzystać tą kartę w celu zwiększenia statystyk Cryo-Yeti. Inną cechą tej karty jest wyczarowywanie kart powiązanych z wąsami, dzięki czemu gracz może utrzymywać optymalny poziom kart w ręce. Ta karta świetnie współgra z Duckstachem, który ma tę samą moc, więc ten może wyczarować nam dodatkowe Frosty Moustache. Nie należy jednak szczególnie polegać na tym, ponieważ gracz może otrzymać zarówno potężną postać, taką jak Intergalactic Warlord, jak i słabą kartę, na przykład Backup Dancera.

Przeciw

Gracz musi uważać na tą sztuczkę, ponieważ może ona uniemożliwić atak ważnej rośliny, dzięki czemu bohater zombie zdobędzie przewagę. Dodatkowo, przeciwnik otrzymuje kartę, która może okazać się ogromnym zagrożeniem. Najlepszy sposób to utrudnienie lub uniemożliwienie bohaterowi zombie użycie tej sztuczki, na przykład używając Forget-Me-Nuts lub Brainana. Pomocne może też być zniechęcenie przeciwnika używając Sportacusa lub Black-Eyed Pea. Jeśli chodzi o karty wyczarowane przez tą sztuczkę, gracz musi przygotować się na wszelkie możliwości.

Galeria

Frosty MustacheH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Frosty Mustache.

Frosty MustacheH

Ciekawostki

  • Opis sztuczki nawiązuje do tego, że słowo "cool" ma dwa znaczenia: oznacza coś chłodnego, a także jest słowem wyrażającym zachwyt.

Zobacz też