FANDOM

Może chodziło ci o inny typ Football Zombie?

Football Zombie jest zombie z gry Plants vs. Zombies z etapu Noc. Posiada wysoką wytrzymałość oraz dużą prędkość, podchodząc bardzo szybko pod linię defensywy gracza. Dzięki hełmowi posiada olbrzymią wytrzymałość, który stanowi równocześnie jego największą słabość - może bowiem zostać zdjęty przez Magnet-shrooma. Jego lepsza i wytrzymalsza wersja to Giga-Football Zombie.

Opis w Suburan Almanac

FOOTBALL ZOMBIE

Football Zombie makes the big plays.

Toughness: very high
Speed: fast
Weakness: Magnet-shroom

Football Zombie gives 110 percent whenever he's on the field. He's a team player who delivers both offensively and defensively. He has no idea what a football is.

TŁUMACZENIE

Football Zombie

Football Zombie swoją grą robi wielkie widowisko.

Wytrzymałość: bardzo wysoka
Szybkość: duża
Słabość: Magnet-shroom

Gdy Football Zombie jest na boisku, zawsze daje z siebie 110%. Jest graczem zespołowym, potrafiącym dobrze zrównoważyć zarówno atak, jak i obronę. Ale i tak nie wie, czym jest futbol.

Pojawienia

Strategie

Football Zombie jest bardzo wytrzymałym typem nieumarłego - można to jednak obejść używając Magnet-shrooma. Jeśli nie mamy go jeszcze w naszym arsenale, możemy go pokonać używając kombinacji roślin: Wall-nut z Repeaterem. Dobrym wyborem przeciw niemu jest także Hypno-shroom.

Galeria

Football Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Football Zombie.
Football Zombie1

Ciekawostki

  • Football Zombie jest jedynym zombie, który pojawia się w Plants vs. Zombies i Plants vs. Zombies Adventures, ale nie w Plants vs. Zombies 2.
  • Jeśli Football Zombie je Garlica, to nie zatrzyma się i nie zrobi skwaszonej miny, ale przejdzie od razu na inną linię.
  • Kask futbolowy Football Zombie jest dostępny do zakupu w Xbox Live Marketplace za 160 Microsoft Points.
  • Jeśli we Football Zombie uderzy masło podczas biegu, może zamrozić go w powietrzu. Może się to również zdarzyć, jeśli jest zamrożony przez Ice-shrooma.
  • Football Zombie, Giga-Football Zombie, Zombie Bobsled Team, Balloon Zombie, zombie, Backup Dancer i Imp są jedynymi zombie, którzy upadają do tyłu, kiedy umrą.
  • Football Zombie ma drugie najtrudniejsze do zniszczenia nakrycie głowy w grze, pierwsze to kask Giga-Football Zombie.
  • Nie wiadomo, jak Football Zombie jest w stanie zjeść roślinę z hełmem z ochraniaczem zębów.
  • W wersji na Nintendo DS, Football Zombie je i porusza się szybciej.

Zobacz także