Extinction Event to super-rzadka sztuczka zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 2PvZH Mózg i pozwala zmniejszyć statystyki wybranej rośliny i wszystkich innych jej kopii na polu gry o 2Siławpvzh/2Hpwpvzh.

Historia wersji

1.22.12

  • Tribe: History Trick
  • Ability: A Plant gets -2Siławpvzh/-2Hpwpvzh. All other copies of that Plant also get -2Siławpvzh/-2Hpwpvzh.
  • Rarity: Colossal - Super-Rare

Sometimes the evolutionary tree withers at the root.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Historyczna Sztuczka
  • Umiejętność: Roślina dostaje -2Siławpvzh/-2Hpwpvzh. Wszystkie kopie tej rośliny również dostają -2Siławpvzh/-2Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Kolosalna - Super-Rzadka

Czasami drzewko ewolucyjne obumiera u samych korzeni.

Strategie

Z

Sztuczka ta może być skutecznie wykorzystywana w celu zniszczenia lub osłabienia wybranej rośliny. Posiada ona jednak dodatkowy potencjał, przez co granie nią od razu może nie być najlepszym pomysłem. Jej najwyższa skuteczność ukazuje się przeciwko taliom wykorzystującym wiele kopii jednej rośliny, roślinom pozwalającym przeciwnikowi na zdobycie większej ilości kopii siebie (Veloci-Radish Hunter, Pineclone, Clique Peas czy Snake Grass) lub takim, które można otrzymać na różne sposoby (Puff-Shroomy czy Magic Beanstalki), a także środowisku Pair Pearadise, ponieważ wtedy sztuczka ta będzie mogła osłabić kilka roślin jednocześnie i tym samym dać graczowi większą przewagę.

Przeciw

Należy uważać na tą sztuczkę jeśli gracz korzysta z roślin o niskich statystykach, ponieważ przeciwnik będzie mógł z jej pomocą zniszczyć ją lub uniemożliwić jej atak. Trzeba jednak zwracać na nią szczególną uwagę, gdy gracz posiada dużo tych samych roślin, gdyż karta ta osłabi, a może nawet zniszczy je wszystkie. Można jednak korzystać z umiejętności PvZH UntrickableUntrickable by ochronić rośliny przed efektami tej sztuczki lub użyć Brainany by uniemożliwić przeciwnikowi użycie tej karty w danej turze.

Galeria

Extinction EventH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Extinction Event.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Extinction EventH