FANDOM

Explorer Zombie to zombie występujący w Plants vs. Zombies 2. Przy kontakcie podpala roślinę, niszcząc ją natychmiastowo.

Opis w Suburban Almanac

TOUGHNESS: Solid
SPEED: Hungry

Carries a torch that can instantly destroy your plants.

Special: torch destroys plant on contact
Weakness: cold attacks extinguish torch

His impressive friendly mutton chops has always kept food in them for weeks, making sure his explorations are filled with snacks.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Solidna
Szybkość: Głodna

Nosi pochodnię, która natychmiastowo niszczy twoje rośliny.

Umiejętność specjalna: niszczy rośliny przy kontakcie
Słabość: mroźne ataki ugaszają pochodnię

Jego imponujące bokobrody przechowywały w sobie jedzenie od wielu tygodni, co zapewniało, że jego poszukiwaniom nie brakowało czasu na przekąski.

Występowanie

Strategie

Na Explorera Zombie jak sam almanac wskazuje bardzo dobre są rośliny mrożące: Iceberg Lettuce, Winter Melon, Snow Pea i Hurrikale. Dobry jest również na niego Infi-nut jeżeli użyjemy na tej roślinie Plant Fooda. Należy pamiętać, że ogniste rośliny typu Pepper-pult lub Snapdragon potrafią ponownie zapalić ugaszoną przez mrożące rośliny pochodnię.

Galeria

Explorer Zombie Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Explorer Zombie.

Explorer Zombie

Ciekawostki

  • Jeżeli Explorer Zombie napotka nieuzbrojoną minę ziemniaczaną to po prostu przejdzie koło niej, nie jedząc jej czy też nie paląc.
  • Jeżeli ten zombie zostanie unieruchomiony przez masło, jego ogień na pochodni zatrzymuje się w miejscu, jednak nadal jest rozpalony.
  • Jeżeli gracz ugasi jego pochodnię, to zdobędzie osiągnięcie No Smoking.
  • Explorery Zombie nie mogą jeść zahipnotyzowanych zombie.
  • Explorery Zombie mogą pojawić się w Burzy piaskowej, jednak tylko w Piñata Party.
  • Po aktualizacji 2.7 nie może podpalać roślin natychmiastowych.

Zobacz też