Może chodziło ci o Excavator Zombie z Plants vs. Zombies 2?

Excavator Zombie jest kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Sneaky IconSneaky. Zagranie nim kosztuje 3PvZH Mózg i posiada on 4Siławpvzh/ 1Hpwpvzh. Ma umiejętność Gravestone, która pozwala mu ukryć się w grobie do fazy sztuczek, a po jego ujawnieniu cofa wybrane środowisko roślin lub zombie na polu gry do ręki właściciela, cofając przy tym wszystkie rośliny które się na nim znajdowały do ręki bohatera roślin.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribes: Professional Mustache Zombie
  • Ability: Gravestone
    When revealed: Bounce an Environment and all Plants there.
  • Rarity: Triassic - Super-Rare

He loved finding dinosaur fossils, until the dinosaurs started finding him.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Profesjonalny Wąsaty Zombie
  • Umiejętność: Gravestone
    Po ujawnieniu: Cofa Środowisko i wszystkie rośliny na nim.
  • Klasa: Triassic - Super-Rzadka

Uwielbiał znajdować szczątki dinozaurów, dopóki dinozaury nie zaczęły znajdować jego.

Strategie

Z

Excavator Zombie pozwala na kontrolowanie pola gry jeśli chodzi o obecność środowisk na naziemnych rzędach. Gracz może dzięki niemu cofnąć własne środowisko aby móc je później zagrać w bardziej korzystnej dla gracza pozycji. Jest to zwłaszcza użyteczne w wypadku Ice Moon, środowisku, które jednocześnie jest supermocą Huge-Gigantacusa, posiadającym umiejętność aktywowaną po jego zagraniu. Można również cofnąć środowisko roślin jeśli w obecnej sytuacji sprawia ono kłopot. Dodatkowa umiejętność Excavator Zombie daje graczowi możliwość wycofania wszystkich roślin znajdujących się na cofanym środowisku. Pozwala to użyć własne środowisko lub to od przeciwnika, by przywrócić statystyki silnie wzmocnionym roślinom lub by oczyścić drogę do bohatera potężnemu zombie.

Ponieważ należy do kart typu Professional, zadanie mu obrażeń aktywuje umiejętność Zombie Middle Managera i umożliwia wyewoluowanie na nim Jurassic Fossilheada. Należy również do kart typu Mustache, dzięki czemu można aktywować z jego pomocą umiejętność Mustache Waxera i da się wyewoluować na nim Duckstache'a.

Przeciw

Gdy na polu gry znajduje się jakiekolwiek środowisko na którym jest roślina, a przeciwnik zagrał grobem, należy uważać, gdyż jeśli w grobie jest ten zombie, będzie mógł ją cofnąć, co w wypadku rośliny z silnie zwiększonymi statystykami może mieć okropne dla gracza skutki. Można jednak zniszczyć grób aby bohater zombie utracił szansę na dobre wykorzystanie go lub użyć Grave Mistake, by przeciwnik musiał zaczekać do następnej tury by zyskać pożądany przez niego efekt.

Na samego Excavator Zombie również powinno się uważać ze względu na jego 4Siławpvzh. Nie jest on jednak trudny do pokonania po jego ujawnieniu z grobu, ponieważ posiada tylko 1Hpwpvzh.

Galeria

Excavator ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Excavator Zombie (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Excavator ZombieH

Ciekawostki

  • Obecnie jest to jedyna karta która może cofać środowiska.