FANDOM

Evolutionary Leap jest sztuczką zombie w Plants vs. Zombies Heroes. Należy ona do klasy PvZH Brainy IconBrainy. Kosztuje 2PvZH Mózg i pozwala na zmianę wybranego zombie w losowego zombie, którego koszt wynosi 1PvZH Mózg więcej od kosztu zmienionego, a także dobiera kartę.

Historia wersji

1.22.12

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: History Trick
  • Abilities: Transform a Zombie into a random Zombie that costs 1PvZH Mózg more. Draw a card.
  • Rarity: Colossal - Super-Rare

When Dr. Zomboss sent Meteor Z and Huge-Gigantacus from space, they smashed a tunnel to the center of the Earth. There, Plants and Zombies had evolved into insane new forms.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Historyczna Sztuczka
  • Umiejętności: Zmienia zombie w losowego zombie kosztującego 1PvZH Mózg więcej. Dobiera kartę.
  • Rzadkość: Kolosalna - Super-Rzadka

Gdy Dr. Zomboss zesłał Meteor Z i Huge-Gigantacusa z kosmosu, wybili tunel do wnętrza Ziemi. Tam rośliny i zombie wyewoluowały w nowe, szalone formy.

Strategie

Z

Dobre użycie tej sztuczki w dużej mierze zależy od szczęścia. Najlepiej używać jej na droższych zombie, ponieważ można spodziewać się mniejszej różnorodności, a przy tym potężniejszych postaci. Warto zauważyć, że jedynym zombie kosztującym 9PvZH Mózg jest Zombot 1000, co oznacza, że użycie tej sztuczki na zombie za 8PvZH Mózg gwarantuje jego otrzymanie. Jeśli natomiast użyje się jej na Zombocie 1000, zostanie zmieniony w Tickstera ze względu na brak innych zombie kosztujących 10PvZH Mózg. Dodatkowo, sztuczka ta dobiera kartę, co można wykorzystać gdy na polu gry jest zombie z umiejętnością Dino-Roar dla lepszego efektu.

Gentleman Zombie może być sprytnie wykorzystany z tą sztuczką, ponieważ umożliwi jej użycie już w trzeciej turze zaraz po jego ujawnieniu z Gravestone, dzięki czemu gracz będzie w stanie natychmiastowo zmienić go w zombie kosztującego 4PvZH Mózg, lub też jakiegokolwiek innego zombie w droższą postać.

Przeciw

Aby powstrzymać przeciwnika przed użyciem tej karty, można spróbować pozbyć się wszystkich zombie na polu gry, jednakże może to okazać się niemożliwe ze względu na umiejętność Gravestone i karty umożliwiające granie zombie w fazie sztuczek. Alternatywą jest użycie kart utrudniających, lub nawet umożliwiających używanie sztuczek, na przykład Brainanę, bądź karzących za ich używanie, np. Sportacus, jednakże ten sposób nie zawsze zniechęci wroga. Bohaterowie z klasy SmartySmarty, a w szczególności Rose i Citron mogą zmienić drogich zombie w słabsze, a zarazem tańsze postacie by zmniejszyć użyteczność tej sztuczki.

Galeria

Evolutionary LeapH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Evolutionary Leap.

Evolutionary LeapH

Ciekawostki