Evaporate jest supermocą zombie w Plants vs. Zombies Heroes przypisaną Electric Boogaloo i Immorticii. Ze względu na bycie supermocą, kosztuje 1PvZH Mózg. Pozwala ona na zniszczenie wybranej rośliny, która otrzymała obrażenia i nie została w pełni wyleczona.

Historia wersji

1.2.12

  • Przypisano supermoc Electric Boogaloo i Immorticii.
  • Zmiana rzadkości - z Podstawowej - Niepospolitej do Super-Rzadkiej.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Superpower Trick
  • Abilities: Destroy a damaged Plant. Draw a card.
  • Rarity: Super-Rare

Did you know that Plants are 62 percent water? Well, not any more.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętności: Niszczy zranioną roślinę. Dobiera kartę.
  • Rzadkość: Super-Rzadka

Czy wiedziałeś że rośliny składają się w 62 procentach z wody? Cóż, teraz już nie.

Strategie

Z

Sztuczka ta może pomóc graczowi w zniszczeniu bardzo niebezpiecznej rośliny małym kosztem, przy okazji otrzymując kolejną kartę. Trzeba jednak pamiętać, że ta musi zostać wcześniej zraniona. Electric Boogaloo może to zrobić łatwo ze względu na dostęp do różnorodnych raniących kart pozwalających mu łatwo uczynić postacie przeciwnika podatnymi na tą supermoc. Tak samo jest w wypadku pozostałych bohaterów w klasie PvZH Crazy IconCrazy, jeśli dostaną tą kartę od Quasar Wizarda. W innym wypadku opcją jest zagranie zombie mogącym zranić roślinę na jej rzędzie (można do tego wykorzystać Dodatkowe Ataki by móc zniszczyć ją szybciej przy użyciu tej karty). Gracz jest też w stanie wykorzystać umiejętność Galacta-Cactusa czy środowisko Hot Lava (są to karty roślin) na swoją korzyść.

Jako iż sztuczka ta dobiera również kartę, użycie jej aktywuje wszelkie umiejętności Dino-Roar, co można wykorzystać na własną korzyść.

Przeciw

Jeśli potężna postać gracza została zraniona, gracz musi mieć na uwadze, że przeciwnik (głównie Electric Boogaloo czy Immorticia, ale trzeba też uważać po użyciu umiejętności Quasar Wizarda czy Thinking Cap) może być w stanie łatwo ją zniszczyć. Aby ją ochronić, dostępne opcje to cofnięcie jej z pomocą Rescue Radisha, co przywróci jej początkowe statystyki, wyleczenie jej czy też umiejętność PvZH UntrickableUntrickable. Należy jednak pamiętać, że gracz nie może nic poradzić, jeśli przeciwnik zdoła zadać jej obrażenia podczas fazy sztuczek. Można też utrudnić lub spowolnić użycie tej karty postaciami karzącymi granie sztuczkami zombie, takimi zwiększającymi ich koszt czy też Brainaną.

Galeria

EvaporateH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Evaporate.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

EvaporateH