Eureka jest główną supermocą Professora Brainstorma z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klas PvZH Brainy IconBrainy i PvZH Crazy IconCrazy, kosztuje 1PvZH Mózg oraz wyczarowuje (dodaje do ręki bohatera zombie losowe) trzy karty zombie (z wyjątkiem supermocy) z całej gry.

W walkach z bossem na misjach roślin A Schooling at Zombie U i A Fun-Dead Education wszystkie supermoce Professora Brainstorma zostają zastąpione Eureką, z kolei w walce z mini-bossem i bossem na misji Brains in Danger!, talia przeciwnika jest złożona tylko z tej supermocy.

Etymologia

Słowo "eureka" pochodzi z języka greckiego i oznacza "znalazłem".

Statystyki

  • Class: Brainy, Crazy
  • Tribe: Mustache Science Superpower Trick
  • Ability: Conjure any three cards.
  • Rarity: Premium - Legendary

Professor Brainstorm's ideas are brilliant... totally random, but brilliant.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy, Crazy
  • Podział: Wąsata Naukowa Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętność: Wyczarowuje dowolne trzy karty.
  • Rzadkość: Premium - Legendarna

Pomysły Professora Brainstorma są wspaniałe... całkowicie losowe, ale wspaniałe.

Strategie

Z

Jest to bardzo nieprzewidywalna sztuczka, mogąca dać graczowi zarówno słabe karty, na przykad Impa, jak i potężne postacie, takie jak Zombot 1000, co może zmienić przebieg rozgrywki. Może być dobrze wykorzystana gdy gracz posiada małą ilość kart w ręce, by mieć większą możliwość na zagranie postacią bądź sztuczką. Nie warto korzystać z tej supermocy, gdy gracz posiada w ręce 8 kart lub więcej (nie licząc samej supermocy), ponieważ ilość kart w ręce jest ograniczona do 10, przez co nie wszystkie trzy zostaną otrzymane. Dobrą opcją jest użycie Eureki kiedy na planszy jest wystawiony zombie z Dino-Roar, np. Tankylosaurus lub Stompadon.

Przeciw

Nie można przewidzieć jakie karty otrzymał przeciwnik, więc warto przygotować się na wszystkie możliwości. Warto posiadać w talii karty będące w stanie zniszczyć zombie otrzymane przez tą supermoc. W wypadku sztuczek, gracz musi działać ostrożniej, ponieważ odpowiednia może odwrócić przebieg bitwy na stronę przeciwnika. Tutaj Brainana może okazać się przydatny.

Galeria

EurekaH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Eureka.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

EurekaH