Gold Bloom Quests Menu.png

Epic Quest są zadaniami, wydanymi wraz z aktualizacją 4.6.1. Są one dostępne w Travel Logu. Epic Questy to kilkupoziomowe etapy, gdzie nagrodami są monety, klejnoty i nowe rośliny.

Chociaż istnieją pewne wyjątki, poziomy te są zmodyfikowanymi wersjami już istniejących i nie mogą być powtórzone po ich zakończeniu, chyba że gracz rozegra je używając innego profilu.

Nie wiadomo, co uruchamia pierwsze Epickie Zadanie, ale po pewnym czasie pojawi się komunikat "New Epic Quest Available", będzie się on wyświetlał tuż obok Travel Logu. Obecnie istnieje 5 Epickich Zadań, a nowe będą dodawane w późniejszych aktualizacjach.

Gem Jam

Gem Jam (Natłok Klejnotów) to pierwsze Epickie Zadanie, pojawiające się w grze. Każdy krok jest ekskluzywną wersją Brain Bustera z danych światów, za wyjątkiem tych, w których go nie ma. Po wykonaniu wszystkich 10 kroków, gracz nagradzany jest drugą najtańszą paczką klejnotów, dostępną w sklepie. Jest ona warta 50 klejnotów.

Rescue the Gold Bloom

Rescue the Gold Bloom (Ratowanie Złotego Rozkwitu) jest odblokowywany tuż po ukończeniu pierwszego zadania. To Epickie Zadanie prezentuje nam Gold Blooma, którego gracz otrzymuje po przejściu wszystkich 10 kroków. W przeciwieństwie do Gem Jam, tu poziomy nie ograniczają się jedynie do Brain Busterów, ponieważ przykładowo mogą się pojawiać portale.

Beghouled Blitz

Beghouled Blitz (Błyskawiczna Beghouled) składa się z pięciu poziomów typu "dopasuj 3 rośliny", każdy z innymi roślinami i w różnych światach. Nagrodą za ukończenie tego zadania jest 5000 monet.

Electrical Boogaloo

Electrical Boogaloo (Elektryczne Boogaloo) odblokowujemy po przejściu poprzedniego Epickiego Zadania, składa się z dziesięciu kroków. W niektórych poziomach znajduje się Electric Currant, który jest nagrodą za przejście tego zadania.

Aloe, Salut!

Aloe, Salut! (Aloes, Salut!) ma 8 poziomów, reprezentowanych przez Aloe, którego dostajemy po przejściu całego Epickiego Zadania. Możemy wtedy (i jest to jedyny sposób) zobaczyć Lost City nocą.

Ciekawostki

  • Jeżeli w Travel Logu mamy misję, aby zniszczyć odpowiednią ilość danych zombie, to przechodząc Epickie Zadanie "Beghouled Blitz", zniszczeni zombie nie będą się wliczać do postępu.
  • Aktualizacja 5.1.1. jest jak dotąd jedyną wersją gdzie zostało dodane nowe Epickie Zadanie.
  • Istnieje błąd, kiedy to Aloe, Salut! można przejść wcześniej.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.