Plants vs. Zombies Wiki
Advertisement
Plants vs. Zombies Wiki

Może chodziło ci o Electriciana, kartę z Plants vs. Zombies Heroes?

Elektryk jest wariantem Inżyniera w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jako elektryczny wariant posiada broń, która po zadaniu obrażeń przeciwnikowi rani także wszystkich wrogów w pobliżu tego trafionego. W zamian za to jego broń zadaje mniejsze obrażenia obszarowe. Jest odblokowywany w standardowy sposób.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Electrician Zombie leads the charge with his Volt-O-Blaster - electrifying Plants that get in his way.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Elektryk wymachuje miotaczem elektrycznym i razi prądem wszystkie rośliny, które wejdą mu w drogę.

Opis w grze

Miotacz elektryczny zadaje obrażenia od elektryczności. Ładunki przeskakują pomiędzy kilkoma celami!

Wygląd

Elektryk w pierwszej części Garden Warfare

Jest to Inżynier noszący koszulę, spodnie na szelkach i gumowe rękawiczki. Na jego głowie znajduje się czapka, z kolei na plecach nosi akumulator.

W pierwszej części koszula Elektryka jest pomarańczowa, a on sam nosi wąsy.

W drugiej części Elektryk utracił zarost. Oprócz tego jego koszula jest jasnoniebieska zamiast pomarańczowej, a jego spodnie i czapka są pomarańczowe.

Ulepszenia

ElectricianUpgrade.png
  • Power Converter Upgrade - więcej amunicji
  • Supercharged Reloader - szybsze przeładowanie
  • Super Electron Damage - większe obrażenia

Strategie

Grając jako Elektryk

Elektryk to bardzo potężna postać do walki z dużymi grupami roślin znajdujących się blisko siebie, ponieważ jest on w stanie ich bardzo łatwo ranić obrażeniami obszarowymi oraz elektrycznością. Dzięki temu jest to bardzo dobry wybór na tryb Ogrody i cmentarze, gdzie rośliny bardzo często są skupione w ogrodzie. W wypadku bezpośredniej konfrontacji z pojedynczym wrogiem może mieć kłopoty, gdyż obrażenia obszarowe same w sobie nie są silne, przez co gracz powinien szczególnie starać się zadawać bezpośrednie obrażenia.

Grając przeciwko Elektrykowi

Ze względu na obrażenia od elektryczności jakie Elektryk jest w stanie zadać grupom roślin, najlepszą opcją jest trzymanie się odpowiednio daleko sojuszników by uniknąć obrażeń. Jego obrażenia obszarowe nie są tak groźne jak te innych Inżynierów, pod warunkiem, że w pobliżu nie ma innych roślin, które mogłyby przenieść obrażenia na gracza lub odwrotnie. To oznacza, że jest łatwiejszym przeciwnikiem podczas bezpośrednich konfrontacji 1 na 1, jeśli gracz jest w ciągłym ruchu. Nadal należy jednak uważać na granaty dźwiękowe i młot pneumatyczny.

Galeria

Elektryk GW2.jpg Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Elektryk.

Elektryk GW2.jpg

Zobacz też

  • Electrician