Elektrozryw
Elektrozryw jest drugą zdolnością Elektrozombie w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala ona jej na zmianę w czystą energię, dzięki czemu zyskuje tymczasową niezniszczalność (trwającą 6 sekund), jednak nie pozwala atakować. Odnowienie tej zdolności trwa 20 sekund. Jest odpowiednikiem przeniesienia energii Naukowca w serii Plants vs. Zombies: Garden Warfare, jednak w przeciwieństwie do niego, daje możliwość skakania.

Opis

Zmień się w czystą energię, by zyskać niewrażliwość na obrażenia. W tej postaci nie możesz korzystać z broni.

Strategie

Grając jako Elektrozombie

Ze zdolności tej można korzystać by uciec z trudnej sytuacji, w której gracz ma małe szanse na wygraną. Ewentualnie może też się przydać by zbliżyć się do wroga.

Grając jako roślina

Kiedy Elektrozombie jest w tej formie, nie opłaca się jej atakować, ponieważ niczym to nie poskutkuje. Oznacza to, że należy przeczekać, aż zdolność ta zakończy działanie, by można było z nią walczyć.

Galeria

Elektrozryw Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Elektrozryw.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Elektrozryw