Elektrosłonecznik to wariant klasy Słoneczników występujący w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Garden Warfare 2. Jego podstawową cechą jest zadawanie obrażeń od porażenia prądem, które może zadawać większej ilości przeciwników obok siebie. Strzela serią pocisków, które zadają małe obrażenia. Posiada standardową ilość zdrowia dla swojej klasy i odblokowuje się go tak samo jak inne warianty.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Power Flower came from over-tanning one day, absorbing too much of the sun's strength. This caused her to continuously vent a powerful energy.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Elektrosłonecznik przysnął kiedyś na plaży i wchłonął za dużo promieni słonecznych. Od tej pory bez przerwy bucha energią elektryczną.

Opis w grze

Elektrosłonecznik zadaje elektryczne obrażenia, odbijające się od kilku zombie jednocześnie!

Wygląd

PowerFlowerGW

Elektrosłonecznik w Garden Warfare

Elektrosłonecznik różni się od podstawowego Słonecznika kolorem płatków, które są niebieskie. W pierwszym Garden Warfare tęczówka oka jest praktycznie nie widoczna przez dużą ilość emitowanego z oka światła. W drugiej części gry widoczna jest niebieska tęczówka, zaś całe ciało pokrywa błękitna poświata i zauważalne są drobne wyładowania elektryczne.

Ulepszenia

PowerFlowerUpgrade
  • Electrified Whiplash Reload – szybsze przeładowywanie
  • Static Buildup – więcej amunicji
  • Power of Powers – większe obrażenia

Odblokowywanie

Elektrosłonecznik może zostać odblokowany poprzez zebranie pięciu naklejek postaci.

Strategia

Grając jako Elektrosłonecznik

Elektrosłonecznik najlepiej sprawdzi się wspierając pozostałych członków drużyny. Może bardzo pomóc w przypadku unieszkodliwiania dużych grup przeciwników, gdyż zada im obrażenia od elektryczności. Nie należy używać go do otwartej, bezpośredniej walki, ponieważ może zostać łatwo pokonanym.

Grając przeciwko Elektrosłonecznikowi

Jeśli chce się jak najszybciej pozbyć Elektrosłonecznika, warto wymusić na nim bezpośrednią walkę, w której zazwyczaj ma małe szanse. Dobrze sprawdzi się też atakowanie go postaciami snajperskimi, które mogą atakować na dużą odległość. Należy unikać sytuacji, gdy stoi się obok sojusznika atakowanego przez Elektrosłonecznika, gdyż sami otrzymamy obrażenia.