FANDOM

Stub-icon.png Ta strona wymaga poprawy. Jeśli możesz, napraw ją.

Elektrogroszek to super rzadki elektryczny wariant groszkostrzelcePlants vs. Zombies: Garden Warfare 2 . Zadaje przeciwnikom obrażenia elektryczne, co oznacza, że ​​gdy jego pocisk trafi w zombie, obrażenia wyskoczą i zaszkodzą również innym pobliskim zombie. Podobnie jak Skamieniały Kaktus i Kapitan Cannon może detonować groszek w powietrzu, aby zadać jeszcze większe obrażenia.

Opisy

Opis naklejki

Jako najbardziej elektryzująca roślina w rozrywce PvZ, zawsze możesz liczyć na to, że Elektrogroszek zrobi zły żart o tym, jak bardzo jest naładowany.

Opis w grze

Naciśnij przycisk ognia, gdy strzały są w powietrzu, aby wywołać wyjątkowo dużą eksplozję elektryczną!

AI Health

  • Łatwe: 75
  • Normalna: 100
  • Trudny: 125
  • CRAAAAZY: 150

wygląd

wygląda jak zwykły peashoter lecz jest przezroczysto-niebieski wokół łodygi ma electro-spirala jego nogi są ciemniejsza i mają pęknięcia. ręce są jasnoniebieskie a wokół nich i czubka głowy przewodzi prąd, zamiast liście na głowie i brwi ma piorun

Podstawowa broń

Podstawową bronią elektrogroszka jest Działo elektryczne. Zadaje 20-30 uderzeń i obrażeń krytycznych w zależności od odległości. Zadaje również 10–25 obrażeń obszarowych. Oprócz tego zada 16 obrażeń od łuku elektrycznego. Działo elektryczne może również samodzielnie zdetonować się, zadając 27 obrażeń i wyżej wspomniane obrażenia od łuku elektrycznego.

  • Magazynek amunicji ma 8 (9, jeśli jest ulepszony).
  • Obrażenia od błyskawic łańcucha wynoszą 5-10.
  • Obrażenia obszarowe wynoszą 10.
  • Detonowane obrażenia na wszystkich dystansach wynoszą 27.
  • Średnie obrażenia od uderzenia wynoszą od 23 do 25.
  • Wpływ z bliska i obrażenia krytyczne wynoszą 30.
  • Średni zasięg i obrażenia krytyczne wynoszą 25.
  • Uderzenie z dużej odległości i obrażenia krytyczne wynoszą 20.

Strategie

Ma nieco wysoką krzywą uczenia się w porównaniu do innych, ale prowadzi to do większego potencjału obrażeń. Ze względu na mechanikę detonacji gracze, którzy regularnie spamują groszek z dużej odległości, będą mieli trudności z używaniem tego Peashootera w ten sposób; dwa zdjęcia nie mogą być jednocześnie wyświetlane na ekranie. Jednak cierpliwi gracze mogą uznać tę taktykę dalekiego zasięgu za bardzo skuteczną w zadawaniu rozległych obrażeń elektrycznych, jeśli potrafią opanować czas detonacji, szczególnie w trybach obiektywnych, takich jak przejęcie murawy lub przedmieścia .

Bardziej niecierpliwi gracze mogą zastosować bardziej zbliżoną taktykę. Trzymaj się nieco poza zasięgiem Chompera między tobą a wrogiem i spamuj przycisk strzelania. To pozwala strzałom przejść małą drogę do przodu i zdetonować. Detonacja, jeśli zostanie użyta w zatłoczonym obszarze, może trafić w wiele zombie naraz. Miej oko na swoje zdrowie i amunicję; jeśli któryś z nich spadnie lub skończy się w złym momencie, możesz ryzykować, że zostaniesz pokonany.

W przypadku powyższej strategii walki na odległość najbardziej odpowiednimi ulepszeniami byłyby dowolne z poniższych:

    • Prędkość , aby wykorzystać już zwiększoną prędkość.
    • Zdrowie , aby poprawić jego przeżywalność w sytuacjach walki w zwarciu.
    • Przeładuj  amunicję , aby móc szybciej oddawać strzały i upewnić się, że rzadko jesteś nieprzygotowany

Jak zawsze, kombinacja ulepszeń zależy od sposobu gry. Jeśli te aktualizacje nie działają dla Ciebie, wypróbuj różne kombinacje.