Elektrocytryn to wariant postaci pojawiający się w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Jest on bardzo rzadki. Należy do klasy Cytrynów. Potrafi strzelać elektrycznymi pociskami i przez to zalicza się do roślin elektrycznych. Posiada standardową ilość zdrowia dla swojej klasy. Ma ograniczoną liczbę amunicji, ale może ją ładować w celu zwiększenia zadawanych obrażeń. Wariant ten odblokowuje się z pięciu elementów postaci wypadających z paczek.

Opis w Albumie z naklejkami

Elektrocytryn wmawia wszystkim, że maska to część jego sprytnego przebrania. Tak naprawdę to część systemu uziemienia, który chroni go przed porażeniem prądem przy każdym mrugnięciu.

Wygląd

Elektrocytryn jest czarno-błękitnym Cytrynem. Jego tułów emituje też niebieską poświatę, tak samo jak jego oczy. Posiada maskę na twarzy i obudowanie ciała, przypominające pancerz. Wariant ten jest podobny do postaci z klasy SłonecznikówMrocznego Słonecznika.

Strategia

Grając jako Elektrocytryn

Elektrocytryn jest wariantem nastawionym na bezpośrednie starcia, jednocześnie nie nadając się do walki na dystans. Z uwagi na to, że jest rośliną elektryczną, jego pociski mogą zadawać obrażenia kilku wrogom na raz, co może okazać się skuteczne w przypadku dużej grupy przeciwników. Przed rozpoczęciem ataku najlepiej uzbroić się w tarczę skórkową, która zabezpieczy przed ewentualnymi obrażeniami. Grając jako Elektrocytryn nie można zapominać o przemieszczaniu się w czasie walki, ponieważ stojąc w miejscu, można stać się łatwym celem dla przeciwników.

Grając przeciwko Elektrocytrynowi

Przez to, że Elektrocytryn tak jak inne Cytryny może używać tarczy skórkowej, należy atakować go z boku, od tyłu lub od góry. W uniknięciu obrażeń, w czasie ataku na niego, warto się przemieszczać. Jeśli postać ta zacznie ładować ładunek, trzeba wykorzystać sytuację i np. ogłuszyć go za pomocą miny dźwiękowej lub granatu dźwiękowego.

Galeria

Elektrocytryn Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Elektrocytryn.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Elektrocytryn

Ciekawostki

  • Wyglądem przypomina Mrocznego Słonecznika.
  • Jest jednym z trzech Cytrynów, które mają ograniczoną liczbę amunicji. Pozostałe to Żelazny Cytryn i Toksyczny Cytryn.
  • Z opisu wynika, że Elektrocytryn może być wrażliwy na prąd mimo tego, że jest rośliną elektryczną.