FANDOM

Electric Peashooter (ang. Elektryczny Groszkostrzelec) jest rośliną Premium w Plants vs. Zombies 2 dodaną w wersji 6.1. Strzela on elektrycznymi pociskami podobnymi do groszku, które przelatują przez cały rząd i zadają do tego obrażenia obszarowe podobne do tych zadawanych przez Lightning Reeda.

Etymologia

Słowo "Peashooter" wywodzi się od nazwy innej rośliny w grze, na której bazuje ta roślina. Słowo "Electric" z kolei nawiązuje do rodzaju pocisków, które zadają elektryczne obrażenia.

Opis w Almanacu

Plants vs. Zombies 2

Sun cost: 200

Damege: Moderate
Range: Multi-lane
Recharge: Fast

Electric Peashooter shoots fire pea-like orbs that pass through zombies and crackle with electrical power, doing damage all the while.

Electric Peashooter expects resistance, but he doesn't want to ohm anybody.

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 200

Obrażenia: Średnie
Zasięg: Kilka linii
Odnawianie: Szybkie

Electric Peashootery strzelają groszkopodobnymi kulami, które przelatują przez zombie i buzują elektryczną mocą, przez co zadają ciągłe obrażenia.

Electric Peashooter spodziewa się oporu, ale on sam nie chce przekazać go innym.

Ulepszenia

Gdy Electric Peashooter dostanie Plant Food, wystrzeliwuje trzy wielkie elektryczne grochy, które lecą w najbliższych zombie, a po trafieniu rozpadają się na mniejsze, które zadają elektryczne obrażenia obszarowe.

Strategie

Electric Peashootery najlepiej jest stawiać jak zwykłe Peashootery, ale trzeba je również czymś zabezpieczyć, ponieważ nie należą one do tanich roślin. Electric Peashooter nie współpracuje z Torchwoodem, więc nie warto go przed nim stawiać.

Galeria

Electric Peashooter HD Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Electric Peashooter.

Electric Peashooter HD

Ciekawostki

  • W jego wpisie w Almanacu pojawia się słowo "ohm", które jest jednostką oporu elektrycznego w układzie SI (w języku polskim zapisuje się jako om).
  • Używa dźwięków Elektrogroszka z Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2.
  • Pea Pod, Threepeater, Pea-Nut i on są jedynymi grochami, których animacja jest inna niż zwykłych grochów.
  • Jego pociski nie są podpalane przez Torchwooda, prawdopodobnie dlatego, że elektryczność nie może zostać zapalona.