FANDOM

Electric Currant jest rośliną z gry Plants vs. Zombies 2, którą odblokowujemy po przejściu jej Epic Questa. Tworzy linie elektryczne z innymi Elektrycznymi Porzeczkami w tym samym rzędzie lub w tej samej kolumnie, mogąc razić nimi zombie.

Etymologia

Electric Currant pochodzi od porzeczki zwyczajnej. 'Electric' oznacza 'elektryczna', a 'currant' - 'porzeczka'.

Opis w Suburban Almanac

Plants vs. Zombies 2

Sun cost: 150

DAMAGE: Moderate
AREA: Lane & Column

Electric Currants create electrical fences between ones planted on the same row or column.

Usage: area effect (electric fence)

"Electricity is all very well and fine as a phenomenon," says Electric Currant, "but electromagnetism as a whole is where it's really at."

TŁUMACZENIE

Koszt słońca: 150

Obrażenia: Umiarkowane
Zasięg: Rząd i kolumna

Electric Currant'y tworzą więzy elektryczne między sobą w tym samym rzędzie lub kolumnie.

Użycie: efekty na planszy (wiązy elektryczne)

"Elektryczność zawsze jest jakimś tam fenomenem", mówi Electric Currant, "ale elektromagnetyzm jest jeszcze bardziej zjawiskowy".

Ulepszenia

Plants vs. Zombies 2

Gdy użyjemy na nim Plant Fooda, zacznie zadawać większe obrażenia.

Strategie

Plants vs. Zombies 2

Electric Currant jest bardzo efektywny, gdy jest posadzony przed jakąś tarczą, typu bloków z Frostbite Caves czy Wall-nuta. Powinno się ją stawiać po przeciwnych siebie stronach na rządkach 1. i 5. z przodu.

Działanie tej rośliny jest podobne do Spikeweed i Spikerock, przez co świetnie nadaje się do walki z Zombie Chicken i Ice Weasel.

Dla lepszej efektywności oraz dla ochrony warto posadzić przed nimi Garlic lub Sweet Potato.

Galeria

Electric Currant Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Electric Currant.

Electric Currant

Ciekawostki

  • Jest bardzo podobny do Electric Blueberry. Oboje:
    • Kosztują 150 słońca.
    • Są roślinami elektrycznymi.
    • Nie odblokowuje się ich w trybie przygody.
    • Bazują na jagodach.
    • Mają podobny rozmiar.
  • Jest trzecią rośliną używającą do walki elektryczności, inne to Lightning Reed i Electric Blueberry.

Zobacz też