FANDOM

Może chodziło ci o Electric Blueberry z Plants vs. Zombies Heroes?

Electric Blueberry jest rośliną premium z gry Plants vs. Zombies 2. Została dodana 15 września 2015 roku i późnego sierpnia 2015 roku w chińskiej wersji.

Co 12 sekund, Electric Blueberry tworzy burzową chmurę, która leci nad losowego Zombie na trawniku i razi go piorunem, natychmiastowo go zabijając (lub zadając 50 punktów obrażeń w chińskiej wersji), lecz nie zabije Pharaoh Zombie, kiedy jest w sarkofagu lub Jurassic Gargantuara jednym porażeniem. Jeżeli nie ma żadnych celów dostępnych, chmura się rozpłynie. Chmura częściej trafia normalnego zombie (wliczając w to Impy), rzadziej specjalnych nieumarłych i posiada bardzo małe szanse na trafienie Gargantuara.

Etymologia

Electric Blueberry bazuje na borówce czarnej. Jej imię może być nawiązaniem do "bluesa elektrycznego" (electric blues) - typu muzyki bluesowej, w której są stosowane elektryczne wzmacniacze. Może być też grą słowną od koloru o tej samej nazwie.

Opis w Almanac

Sun Cost: 150

DAMAGE: Massive
RECHARGE: Very Slow

Electric Blueberry randomly electrocutes zombies every so often.

Electric Blueberry prides herself for being eclectic as well as electric. "I like to keep'em guessing," she says. "A zombie should always be like, 'Whoa, didn't see that coming,' when they're disintegrated."

TŁUMACZENIE

Koszt Słońca: 150

Obrażenia: Masywne
Odnawianie: Bardzo wolne

Electric Blueberry losowo razi prądem zombie co jakiś czas.

Electric Blueberry jest dumna z bycia eklektyczną jak i również elektryczną. "Uwielbiam ich zaskakiwać," mówi." Zombie zawsze powinien mówić, 'Wow, nie spodziewałem się,' kiedy jest dezintegrowany."

Ulepszenia

Kiedy damy Plant Fooda Electric Blueberry, szybko uwolni chmurę bez wizualnego odróżnienia od normalnych. Jednak ta chmura będzie mogła pokonać trzy zombie, zamiast jednego. Jeżeli nie będzie żadnego zombie na planszy w tym czasie, chmura zniknie.

Strategie

Electric Blueberry jest bardzo silną rośliną, będącą jedną z niewielu roślin na tyle silnych, że może zabić Gargantuara jednym atakiem. Jednak jej szybkość odnawiania sprawia ogromne problemy, jak i czas wyprodukowania chmury (około 12 sekund), a poza tym gracz nie ma wpływu na cel, jaki wybierze stworzona chmura. Szybkość odnawiania przeszkadza w sadzeniu dużej ilości Electric Blueberry, ale Imitater zdecydowanie pomoże w ustawieniu ich.

Electric Blueberry dobrze się sprawuje z:

Galeria

Electric Blueberry2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Electric Blueberry.

Electric Blueberry2

Ciekawostki