FANDOM

Ducky Tube Zombie jest zombie występujący w Plants vs. Zombies. Jest to odmiana zwykłego Zombie, która pojawia się tylko na liniach gdzie jest basen. Występuje w czterech wariantach: Zwykłym, który posiada niską wytrzymałość, z pachołkiem na głowie, który daje mu średnią wytrzymałość, z wiadrem, które daje mu wysoką wytrzymałość oraz taki, który trzyma flagę. Pojawia się na wszystkich poziomach etapów Basen i Mgła (nie licząc poziomu 4-5).

Opis w Suburban Almanac

DUCKY TUBE ZOMBIE

The ducky tube allows this zombie to float on water.

Toughness: low
Only appears in the pool

It takes a certain kind of zombie to be a Ducky Tuber. Not every zombie can handle it. Some crack. They can't take it. They walk away and give up on brains forever.

TŁUMACZENIE

Ducky Tube Zombie

Koło z kaczuszką pozwala temu zombie unosić się na wodzie.

Wytrzymałość: niska
Pojawia się tylko w basenie

Potrzebny jest pewnego rodzaju zombie, aby był Kaczkowym Kołodziejem. Nie każdy potrafi się z tym obsługiwać. Niektóre pękają. Oni nie mogą tego znieść. Odchodzą i rezygnują z mózgów na zawsze.

Występowanie

Strategie

Ducky Tube Zombie nie jest trudnym przeciwnikiem do pokonania. Należy na niego stosować takie same taktyki jak na jego lądowych odpowiedników. Peashooter poradzić sobie może ze zwykłym wariantem tego zombie, Repeater z jego wersją z pachołkiem na głowie itd.

Galeria

Ducky Tube Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Ducky Tube Zombie.
Ducky Tube Zombie1

Ciekawostki

Zobacz też