FANDOM

Duckstache jest super-rzadką kartą dla zombie w Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy Brainy. Jego koszt to 3PvZH Mózg, posiada 3Siławpvzh/2Hpwpvzh i za każdym razem, gdy zdoła zadać obrażenia, daje bohaterowi zombie do ręki losową kartę typu Mustache. Dodatkowo, może zostać wyewoluowany na dowolnej postaci typu Mustache, dzięki czemu zyska +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.

Etymologia

Jego nazwa jest połączeniem słów "kaczka" (duck) i "wąsy" (mustache), czyli rzeczy, które ten zombie posiada.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribes: Pet Mustache Zombie
  • Abilities: When this does damage: Conjure a Mustache.
    Mustache Evolution: This gets +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.
  • Rarity: Triassic - Super-Rare

Determined to find every Mustache Monument in Hollow Earth, Neptuna brought in the experts.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Zwierzęcy Wąsaty Zombie
  • Umiejętności: Gdy zada obrażenia: Wyczarowuje Wąsy.
    Ewolucja Wąsów: Dostaje +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Triassic - Super-Rzadka

Zdeterminowana, by znaleźć wszystkie Mustache Monumenty w Hollow Earth, Neptuna przyprowadziła ekspertów.

Strategie

Z

Umiejętność Duckstache'a oraz jego przynależność czynią go świetnym dodatkiem do talii opierających się na wąsach, ponieważ pozwala zasilić rękę gracza tak długo, jak długo będzie w stanie zadać obrażenia. Dodatkowo, posiadanie innej wąsatej karty na polu gry pozwala zwiększyć jego statystyki, przez co stanie się niebezpieczniejszy i będzie mógł działać dłużej. Pomocnym połączeniem jest zagranie nim na Mustache Monumencie, ponieważ, o ile na jego rzędzie nie ma rośliny nie do zranienia, oraz bohater nie posiada aktywowanej supermocy Uncrackable czy zapełnionego Super-Block Metera, będzie mógł natychmiastowo zdobyć graczowi kartę Dodatkowym Atakiem, przy okazji zyskując premię do statystyk (należy jednak pamiętać, że premia ta zostanie aktywowana dopiero po Dodatkowym Ataku od Mustache Monumentu, co oznacza mniejsze obrażenia).

Wyłączając wcześniej wymienione połączenia, Duckstache może okazać się przydatny jeśli zostanie połączony z kartami posiadającymi DIno-Roar, które będą aktywować swoje umiejętności gdy gracz otrzyma kartę od Duckstache'a. Oprócz tego, Dr. Spacetime na polu gry pozwoli zmniejszyć koszt każdej otrzymanej karty o 1PvZH Mózg.

Przeciw

Gracz powinien starać się pokonać tego zombie by przeciwnik nie był w stanie zyskać dużej ilości kart. Dobrą taktyką jest zamrażanie go. Należy uważać, gdy na polu gry znajduje się jakiś wąsaty zombie, ponieważ pozwoli on przeciwnikowi na ewentualne wzmocnienie go i sprawienie, że będzie niebezpieczniejszy. W takim wypadku zniszczenie go będzie wymagać zadania 4 punktów obrażeń, użycia Toadstool, Doom-Shrooma, Shamrocket lub dowolnej innej karty niszczącej. Jeżeli jednak nie zostanie wzmocniony, wystarczą 2 punkty obrażeń, lub jedna z wielu niszczących kart, które mogą być w niego wymierzone.

Galeria

DuckstacheH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Duckstache.

DuckstacheH

Ciekawostki

  • Jego animacje są bardzo podobne do tych od Dog Walkera.
  • Jego opis nawiązuje do fabuły zestawu Triassic Triumph, w którym został dodany.

Zobacz też