FANDOM

Druidzka Róża to bardzo rzadki wariant Róży, występujący w Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. Atakuje przeciwników za pomocą serii samonaprowadzających się pocisków, które po trafieniu wrogiej postaci przez kilka sekund zadają obrażenia od trucizny. Jej ataki nie są w żaden sposób ładowane i przypominają bardziej te wykorzystywane przez podstawowy wariant. Gracz odblokowuje ten wariant po uzbieraniu pięciu elementów postaci z paczek.

Opis w Albumie z naklejkami

Maska Druidzkiej Róży nie jest zbytnio przerażająca. Ma przekonywać zombie, że Róża jest w istocie bezbronnym drzewkiem.

Opis w grze

Toksyczny grad automatycznie wyszukuje zombie, po czym eksploduje, powodując rozłożone w czasie obrażenia od trucizny.

Wygląd

Elementem charakterystycznym w wyglądzie Druidzkiej Róży jest jej drewniana maska, zakrywająca twarz. Nosi również pelerynę wykonanej z identycznego materiału. Całe ciało Druidzkiej Róży jest utrzymywane w kolorystyce brązowozielonej.

Strategia

Grając jako Druidzka Róża

Druidzka Róża zarówno nadaje się do walki w grupie roślin jako postać wspierająca, ale i też do samotnej walki z pojedynczymi zombie. Najskuteczniej jest atakować nią grupy zombie z średniej odległości (najlepiej na podwyższeniu z osłoną) i wystrzeliwanie w ich kierunku serii pocisków, które same naprowadzą się na cel, skutecznie osłabiając przeciwników (lub ich pokonując), co ułatwia reszcie roślin atak. W przypadku konfrontacji z zombie, należy często podskakiwać podczas wystrzału pocisków, by stać się gorszym celem. Warto jednak unikać bezpośrednich bliskich starć z Impami bez wsparcia się np. magiczną zagadką lub pętlą czasową, gdyż jest to klasa zombie, która łatwiej może wyminąć pociski Druidzkiej Róży.

Grając przeciwko Druidzkiej Róży

Druidzką Różę najlepiej zaatakować z zaskoczenia, ponieważ jeśli zostanie się przez nią zauważonym, zdąży ona wystrzelić potężną ilość toksycznych pocisków. Można zastosować na niej np. granat dźwiękowy, który ogłuszy ją i stanie się ona przez chwilę bezbronna. Z trudem będzie także odpowiadać na ataki wariantów snajperskich, gdyż jej broń traci na bardzo dużych odległościach na skuteczności. Największe zagrożenie stanowi w grupie roślin, w szczególności Słoneczników, gdyż będzie osłaniana przez swoich sojuszników. Najlepiej podejść od tyłu do takiej grupy, eliminując wpierw wszelkie rośliny leczące, mogące szybko wskrzeszać poległych graczy. Warto atakować wtedy z grupą innych zombie, gdyż w pojedynkę staniemy się łatwym celem. Gdy Druidzka Róża zostanie sama, może nie być już w stanie się obronić.

Galeria

Druidzka Roza Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Druidzka Róża.

Druidzka Roza

Ciekawostki

  • Wyjątkowo, jest to jeden z wariantów toksycznych, który nie posiada toksycznej aury.