Może chodziło ci o Dolphin Ridera z Plants vs. Zombies Heroes?

Dolphin Rider Zombie to ostatni przeciwnik spotykany w etapie Basen w Plants vs. Zombies. Jest podobny do Pole Vaulting Zombie, ponieważ przeskakuje on nad pierwszą napotkaną rośliną. Różni się tym że pojawia się tylko na rzędach basenowych, porusza się szybciej i ignoruje rośliny posadzone na dziewiątej kolumnie.

Opis w Suburban Almanac

DOLPHIN RIDER ZOMBIE

Dolphin Rider Zombies use dolphins to exploit weaknesses in your pool defense.

Toughness: medium
Speed: fast, then slow (after jump)
Special: jumps over the first plant he runs into
Only appears in the pool

The dolphin is also a zombie.

TŁUMACZENIE

DOLPHIN RIDER ZOMBIE

Dolphin Rider Zombie używają delfinów by wykorzystać słabości w twojej basenowej obronie.

Wytrzymałość: średnia
Szybkość: szybka, później wolna (po skoku)
Umiejętność specjalna: przeskakuje nad pierwszą rośliną którą napotka
Pojawia się tylko w basenie

Delfin to też zombie.

Występowanie

Strategie

Przybycie tego zombie sygnalizuje odgłos delfina. Poinformuje to gracza, by się na niego przygotować. Najlepszym sposobem jest uniemożliwienie mu przebicia się w postaci Tall-nuta, jednakże w Poziomie 3-8, gdzie ten zombie się pojawia, gracz jeszcze nie ma do niego dostępu. Można skorzystać z Tangle Kelpa, ponieważ ten przeciwnik nie przeskakuje nad nim. Squash na Lily Padzie również może się go pozbyć. Gracz może również postawić samego Lily Pada z prawej strony, by Dolphin Rider Zombie zużył swój skok. Trzeba jednak pamiętać, że zombie ten nie będzie przeskakiwać nad rośliną na dziewiątej kolumnie, więc powinien być postawiony maksymalnie na ósmej.

Galeria

Dolphin Rider Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Dolphin Rider Zombie.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Dolphin Rider Zombie1

Ciekawostki

  • Delfin jest pierwszym zwierzęciem spotkanym w serii.
  • Na stroju Dolphin Rider Zombie znajduje się mały obrazek mózgu.