Może chodziło ci o Dolphin Rider Zombie z Plants vs. Zombies?

Dolphin Rider to pospolita karta zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 3PvZH Mózg, posiada 3Siławpvzh/2Hpwpvzh i umiejętność Amphibious, dzięki której może być stawiany na wodnych rzędach.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Pet Zombie
  • Ability: Amphibious
  • Rarity: Basic - Common

The dolphin is also a Zombie.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Zombie
  • Umiejętność: Amphibious
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Delfin to też Zombie.

Strategie

Z

Zombie ten posiada umiejętność Amphibious, dzięki czemu można go wykorzystać do ochrony wodnych rzędów lub do łatwego zaatakowania bohatera roślin. Przydatne może być zwiększenie jego statystyk dzięki czemu będzie mocniej atakował przeciwnika a on będzie miał kłopot z pokonaniem go. Można go również wykorzystywać wraz z Cat Lady i Zookeeperem.

Przeciw

Jeśli gracz używa bohatera z klasy GuardianGuardian lub SmartySmarty, może wykorzystać rośliny posiadające co najmniej 2Siławpvzh i umiejętność Amphibious. Można też zablokować jego atak Water Chestnutem. Jeśli gracz nie ma dostępu do takich roślin, powinien użyć kart zadających obrażenia, niszczących, zmniejszających statystyki lub przesuwających. Jeżeli Dolphin Rider został postawiony na rzędzie innym niż wodny, nie powinien stanowić większego problemu.

Galeria

Dolphin RiderH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Dolphin Rider.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Dolphin RiderH