Dog Walker jest niepospolitą kartą zombie z gry Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Kosztuje 1PvZH Mózg, posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Posiada umiejętność Hunt, dzięki której za każdym razem, gdy roślina zostanie zagrana na innym rzędzie, ten zombie przenosi się na ten rząd, o ile nie jest to rząd wodny.

Historia wersji

1.14.13

  • Zmiana rzadkości: Z Podstawowej - Pospolitej do Premium - Niepospolitej.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribe: Pet Zombie
  • Ability: Hunt
  • Rarity: Premium - Uncommon

Is the Zombie walking the dog, or is the dog walking the Zombie? Hard to say.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Zombie
  • Umiejętność: Hunt
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Czy to Zombie wyprowadza psa, czy pies wyprowadza Zombiego? Ciężko powiedzieć.

Strategie

Z

Jest to przydatny zombie na początek gry, bo jest w stanie ochronić bohatera w pierwszej turze przed atakami roślin. Jest również dobry do pozbywania się roślin, które bohater powinien chronić (takie jak Pea Pod czy Sunflower). W późnej grze jego potencjał maleje, ponieważ przeciwnik ze względu na większą liczbę słońc może skontrować umiejętność tego zombie.

Przeciw

Może to być irytujący przeciwnik ponieważ przez nieuwagę gracza może utracić przydatną roślinę. Gracz powinien go pokonać zanim roślina zostanie postawiona. Można również ją ochronić dzięki kartom z umiejętnością Team-Up. Jeśli gracz ma wystarczającą ilość słońc, może skontrować umiejętność Dog Walkera stawiając najpierw roślinę do ochrony, po czym inną na innym rzędzie.

Galeria

Dog WalkerH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Dog Walker.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Dog WalkerH

Ciekawostki

  • Pies trzymany przez tego zombie jest jamnikiem.