FANDOM

Disco Zombie to karta zombie w Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy. Posiada 3Siławpvzh/1Hpwpvzh i kosztuje 3PvZH Mózg. Gdy zostanie zagrany, tworzy na wybranym rzędzie Backup Dancera posiadającego 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: Dancing Zombie
  • Ability: When played: Make a 1Siławpvzh/1Hpwpvzh Backup Dancer.
  • Rarity: Basic - Common

Disco is undead.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Tańczący Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Tworzy Backup Dancera 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Podstawowa - Pospolita

Disco jest nieumarłe.

Strategie

Z

Zombie ten nie jest zbyt efektywny, ale w niektórych wypadkach może być przydatny. Można wykorzystać tworzonego Backup Dancera do zniszczenia rośliny z 1Hpwpvzh, zablokowania rzędu lub też nawet do usunięcia roślin takich jak Potato Mine, podczas gdy sam Disco Zombie może być użyty w innym celu. Warto używać go wraz z Flamenco Zombie, który po zagraniu będzie w stanie zadać 6 punktów obrażeń lub więcej, zależnie od ilości innych tancerzy na polu gry, lub z Unlife of the Party, który zaraz po zagraniu Disco Zombie będzie mógł otrzymać nawet +2Siławpvzh/+2Hpwpvzh. Gracz może również schować go w Gravestone, dzięki czemu będzie mógł użyć Backup Dancera skuteczniej, ponieważ przeciwnik nie będzie w stanie na niego dobrze zareagować.

Można również wykorzystywać go z Aerobics Instructor, która będzie zwiększać siłę obu kart co turę.

Przeciw

Zarówno Disco Zombie, jak i Backup Dancer mają tylko 1Hpwpvzh, więc gracz nie powinien się zbytnio ich obawiać, o ile ich statystyki nie zostaną zwiększone. Oznacza to też, że łatwo ich pokonać przy pomocy kart takich jak Sour Grapes, Galacta-Cactus, Cob Cannon (jeśli są dostatecznie blisko siebie) lub Scorched Earth (jeśli obaj są na naziemnych rzędach).

Galeria

Disco ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Disco Zombie.

Disco ZombieH

Ciekawostki

Zobacz też