Disco-wykidajło
Disco-wykidajło to pierwsza zdolność Elektrozombie w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala wypuścić odbijający się magnes, który chwyta i ciągnie za sobą przeciwników, którzy znajdą się zbyt blisko niego. Więksi przeciwnicy są jednak na niego niewrażliwi. Odnawianie tej zdolności zajmuje 18 sekund.

Opis

Odpychaj wrogów za pomocą skocznego magnesu.

Strategie

Grając jako Elektrozombie

Jeśli gracz potrafi poprawnie korzystać z tej zdolności, jest ona bardzo potężna. Jedną z najbardziej podstawowych możliwości jest odepchnięcie wrogów od gracza, co jest przydatne np. przy ucieczce. Jeśli gracz gra w tryby, które wymagają od przeciwników bycie w określonym miejscu (np. Gnomobombę), zdolność ta jest nawet lepsza, ponieważ pozwala usunąć wrogów z ważnego punktu, dzięki czemu można dużo łatwiej zdobyć punkty. Gracz może nawet korzystać z niej jako zdolności natychmiastowo pokonującej jeśli w pobliżu znajduje się jakieś zagrożenie terenowe (takie jak klify czy woda), ponieważ dzięki niej gracz może zepchnąć na nie wroga, przez co zostanie pokonany, a gracz otrzyma punkty za pokonanie przeciwnika. Problemem jest jednak to, że Dąb jest odporny na tą zdolność, tak samo jak bossowie.

Grając jako roślina

Zależnie od terenu, na którym gracz walczy, oraz trybu, w którym gra, zdolność ta może być mniej lub bardziej niebezpieczna. Jeśli gracz gra jako Dąb, zdolność ta nie ma na gracza wpływu, więc nie należy się zbytnio nią martwić. W innym wypadku najlepiej unikać konfrontacji z Elektrozombie w pobliżu klifów czy oceanu, a w ostateczności ustawić się tak, by gracz nie znajdował się w linii między nią a przeszkodą terenową. Trzeba też uważać w niektórych trybach wieloosobowych, gdzie może ona nagle odwrócić losy gry, a także przy wskrzeszaniu sojusznika. Zdolności tej można jednak uniknąć, więc warto również pozostawać w ruchu, jeśli to możliwe.

Galeria

Disco-wykidajło Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Disco-wykidajło.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Disco-wykidajło