FANDOM

Może chodziło ci o Disco-Trona 3000 z Plants vs. Zombies Heroes?

Disco-tron 3000 jest zmechanizowanym przeciwnikiem występującym w Plants vs. Zombies 2. Co 15 sekund przywołuje dookoła siebie czterech Disco Jetpack Zombie.

Opis w Almanacu

Toughness: Machined
Speed: Basic

Drops in disco zombies when dropping the beat.

Special: summons disco Jetpack Zombies

After some initial problems with the sideburn suspension system, the Disco-tron 3000 went on to become the shufflin' dance-bot of doom it is today.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość: Machina
Szybkość: Podstawowa

Spuszcza disco zombie kiedy zapodaje beat.

Umiejętność specjalna: przywołuje disco Jetpack Zombie

Po kilku początkowych problemach z systemem zawieszenia bokobrodów, Disco-tron 3000 wyszedł by stać się wywijającym tańco-botem zagłady jakim jest dziś.

Występowanie

Strategie

Blover kontruje umiejętność specjalną Disco-trona 3000, ponieważ zdmuchuje przywoływanych przez niego Disco Jetpack Zombie, więc warto go wykorzystywać na poziomach z tym przeciwnikiem. Warto mieć na uwadze to, że przywoływani zombie przyjmują na siebie pociski, dzięki czemu sama maszyna otrzymuje mniej obrażeń. W tym wypadku warto użyć Plant Fooda na Citronie, gdyż pocisk zmiecie Disco Jetpack Zombie samemu się przy tym nie rozpadając i zniszczy Disco-trona. Ataki Laser Beana i Fume-shrooma z kolei są w stanie przebić się przez zombie na plecakach rakietowych, atakując maszynę. Inną skuteczną metodą walki z nim są rośliny wybuchające.

Będąc maszyną, walkę z nim można ułatwić używając E.M.Peacha, który chwilowo go unieruchomi.

Disco-tron 3000 w trakcie jedzenia nie może przywołać zombie, więc można to wykorzystać używając roślin blokujących takich jak Wall-nut.

Galeria

Disco-tron 30002 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Disco-tron 3000.

Disco-tron 30002

Ciekawostki

Zobacz też