Może chodziło ci o Disco-trona 3000 z Plants vs. Zombies 2?

Disco-Tron 3000 jest super-rzadką kartą w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 6PvZH Mózg, posiada 4Siławpvzh/4Hpwpvzh i należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy. Posiada umiejętność Gravestone, dzięki której jest ukryty w grobie do fazy sztuczek. Po ujawnieniu tworzy na wybranym rzędzie Disco Zombie posiadającego 3Siławpvzh/1Hpwpvzh. On z kolei tworzy Backup Dancera ze statystykami 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano umiejętność Gravestone.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribe: Dancing Science Zombie
  • Ability: Gravestone
    When revealed: Make 3Siławpvzh/1Hpwpvzh Disco Zombie that makes a 1Siławpvzh/1Hpwpvzh Backup Dancer.
  • Rarity: Premium - Super-Rare

A fully weaponized jukebox.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Tańczący Naukowy Zombie
  • Umiejętność: Gravestone
    Po ujawnieniu: Tworzy Disco Zombie 3Siławpvzh/1Hpwpvzh który tworzy Backup Dancera 1Siławpvzh/1Hpwpvzh.
  • Rzadkość: Premium - Super-Rzadka

W pełni uzbrojona szafa grająca.

Strategie

Z

Ta karta jest w stanie zablokować postaciami trzy rzędy, co jest szczególnie sprytne, ponieważ karta ta posiada umiejętność Gravestone, dzięki której gracz może zagrać Disco Zombie i Backup Dancerem jako odpowiedź na zagrania bohatera roślin. W chwili ujawnienia warto mieć na polu gry Unlife of the Party, który będzie mógł otrzymać +3Siławpvzh/+3Hpwpvzh. Warto również używać Disco-Trona 3000 w celu łatwego i skutecznego wypełnienia wszystkich rzędów postaciami, co da możliwość zadania 6 punktów obrażeń przy pomocy Zombot's Wratha.

Wszystkie trzy postacie to tańczące karty, co można skutecznie wykorzystywać z Aerobics Instructor, Flamenco Zombie, a także Headhunterem.

Sam Disco-Tron 3000 należy do naukowych kart, dzięki czemu grając jako Professor Brainstorm, można zwiększać jego siłę umiejętnością Zombot Drone Engineera i dawać dodatkowe ataki Gadget Scientistem, a także aktywować transformację Interdimensional Zombie.

Przeciw

Disco-Tron 3000 jest bardzo niebezpieczny ze względu na umiejętność Gravestone, ponieważ przeciwnik po ujawnieniu może zablokować kluczowe rzędy lub zadać łatwe obrażenia. Można jednak zniszczyć grób wraz z maszyną, dzięki czemu ta nie będzie w stanie stworzyć tancerzy. Należy też zachować ostrożność w następnej turze, ponieważ bohater zombie może posiadać w ręce Flamenco Zombie.

Galeria

Disco-Tron 3000H Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Disco-Tron 3000.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Disco-Tron 3000H

Ciekawostki

  • Jest to jedyna maszyna z Far Future, która pojawiła się w Plants vs. Zombies Heroes.