Może chodziło ci o Deep Sea Gargantuara z Plants vs. Zombies 2?

Deep Sea Gargantuar jest super-rzadką kartą zombie w Plants vs. Zombies Heroes należącą do klasy PvZH Beastly IkonaBeastly. Zagranie tą postacią kosztuje 6PvZH Mózg i posiada ona 7Siławpvzh/8Hpwpvzh oraz umiejętność Amphibious, która pozwala na granie nią na wodnych rzędach.

Historia wersji

1.16.10

  • Zwiększenie statystyk: z 6Siławpvzh/6Hpwpvzh do 7Siławpvzh/7Hpwpvzh.
  • Zmiana rzadkości: z Rzadkiej do Super-Rzadkiej.

1.30.6

  • Zwiększenie zdrowia: z 7Hpwpvzh do 8Hpwpvzh.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribes: Monster Gargantuar Zombie
  • Abilitiy: Amphibious
  • Rarity: Premium - Super-Rare

Has every single issue of Deep Sea Quarterly, but rarely has time to read them.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Potworny Gargantuar Zombie
  • Umiejętność: Amphibious
  • Rzadkość: Premium - Super-Rzadka

Posiada wszystkie wydania Kwartalnika Morskich Głębin, ale rzadko ma czas by je czytać.

Strategie

Z

Zombie ten posiada bardzo duże statystyki jak na swój koszt i umiejętność Amphibious, przez co potrafi być bardzo niebezpieczny dla bohatera roślin, jeśli ten nie ma możliwości skontrowania go. Gracz powinien zawsze grać nim na wodnym rzędzie, chyba że zagranie nim gdzieś indziej jest kluczowe dla gry. To sprawi, że Chompzilla, Captain Combustible i Solar Flare, bohaterowie bez dostępu do roślin z umiejętnością Amphibious, nie będą mogli zablokować jego ataku roślinami, chyba że zdobędą jakąś poprzez umiejętność Conjure, podczas gdy pozostali będą mieli na to mniejsze szanse. Warto też zwiększać jego statystyki oraz mieć obok niego Parasol Zombie, by był odporny na wrogie sztuczki.

Jego przynależność do Gargantuarów daje mu premie od wielu kart, na przykład Gargologist, która zmniejszy jego koszt, dzięki czemu gracz może nim zagrać wcześniej.

Przeciw

Należy uważać na tego zombie, ponieważ jego duże statystyki połączone z umiejętnością Amphibious pozwolą mu silnie zranić bohatera gracza. Najlepszą opcją na pozbycie się go jest użycie sztuczek lub umiejętności niszczących (np. Shamrocket, Squash (PvzH) lub zamrożenie go gdy Winter Squash jest na polu gry) lub zmienienie go w słabszego zombie. Można też blokować go roślinami posiadającymi Amphibious, jeśli gracz ma do nich dostęp i nie są one zbyt przydatne graczowi (trzeba jednak uważać na umiejętność PvZH FrenzyFrenzy). Jeśli nie został zagrany na wodzie, jest mniejszym zagrożeniem, ponieważ można go zablokować każdą rośliną, o ile nie posiada wcześniej wspomnianej umiejętności lub umiejętności PvZH StrikethroughStrikethrough.

Galeria

Deep Sea GargantuarH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Deep Sea Gargantuar (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Deep Sea GargantuarH

Ciekawostki

  • Jest to jedyny Gargantuar z umiejętnością Amphibious w grze. To również oznacza, że jeśli Gargantuar ma zostać stworzony na wodnym rzędzie w wyniku sztuczki Gargantuars' Feast lub umiejętności Gargantuar-Throwing Gargantuara, zawsze będzie to Deep Sea Gargantuar.