Cut Down to Size to supermoc i sztuczka zombie w Plants vs. Zombies Heroes dla klasy PvZH Brainy IconBrainy przypisana Super Brainzowi i Rustboltowi. Tak jak wszystkie supermoce, karta ta kosztuje 1PvZH Mózg. Pozwala ona zniszczyć wybraną roślinę na polu gry, jeśli jej wartość siły wynosi co najmniej 5Siławpvzh.

Historia wersji

1.2.11

  • Przypisano supermoc Super Brainzowi i Rustboltowi.
  • Zmiana opisu: początkowo brzmiał The bigger they are, the harder they fall. - Im więksi są, tym mocniej upadają.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Superpower Trick
  • Ability: Destroy a Plant with 5Siławpvzh or more.
  • Rarity: Super-Rare

"The tallest blade of grass is the first to get cut. Braaainz!" - Ancient Zombie Proverb

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętność: Niszczy roślinę posiadającą 5Siławpvzh lub więcej.
  • Rzadkość: Super-Rzadka

"Najwyższe źdźbło trawy jako pierwsze będzie ścięte. Móóózgi!" - Starożytne przysłowie Zombie

Strategie

Z

Supermoc ta posiada duże ograniczenie jeśli chodzi o możliwe cele. To sprawia, że jest mało użyteczna lub wręcz bezużyteczna przeciwko taliom wykorzystującym rośliny o mniejszej ilości siły. W odpowiednich okolicznościach może jednak być bardzo użyteczna, ponieważ ze względu na to, że można ją wykorzystać tylko na roślinach o bardzo dużej wartości siły, gracz nie będzie zamartwiać się zniszczeniem nią słabszej postaci, a zamiast tego może bez problemu potrafi zaczekać na duże zagrożenie. Oprócz tego, niski koszt tej karty pozwala zdobyć przewagę nad przeciwnikiem, który wydał na wysoką siłę dużą ilość słońc.

Przeciw

Jeśli gracz nie używa roślin posiadających 5Siławpvzh lub więcej oraz nie korzysta z kart wzmacniających wartość siły, nie należy się martwić o tą sztuczkę. W innym wypadku trzeba uważać, ponieważ karta ta potrafi tanio wyeliminować silną roślinę, co w sprzyjających bohaterowi zombie warunkach może nawet odwrócić losy gry. Dobrą kontrą na tą sztuczkę jest umiejętność PvZH UntrickableUntrickable, która sprawia, że warto zwiększać siłę roślin z tą umiejętnością lub używać Umbrella Leaf, by uniemożliwić przeciwnikowi użycie tej karty na silnych postaciach.

Galeria

Cut Down to SizeH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Cut Down to Size.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Cut Down to SizeH

Ciekawostki

  • Stary opis tej karty został wykorzystany w podobnej formie dla innej karty, Shamrocket.