FANDOM

Cosmic Yeti jest rzadką kartą zombie dla klasy PvZH Beastly IkonaBeastly w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 4PvZH Mózg i posiada 3Siławpvzh/3Hpwpvzh. Gdy zostanie zagrany, wyczarowuje bohaterowi zombie zwiarzaka, której daje dodatkowe +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh do statystyk, jeśli jest to postać. Dodatkowo, pod koniec każdej tury, wraca do ręki bohatera zombie.

Historia wersji

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Beastly
  • Tribes: Pet Monster Zombie
  • Abilities: When played: Conjure a Pet, and it gets +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
    End of turn: Bounce this Yeti.
  • Rarity: Galactic - Rare

He's hoping they name a constellation after him. "The Big Yeti" does have a ring to it.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Beastly
  • Podział: Zwierzęcy Potworny Zombie
  • Umiejętności: Wyczarowuje Zwierzaka i dostaje on +1Siławpvzh/+1Hpwpvzh.
    Pod koniec tury: Cofa tego Yeti.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Rzadka

Liczy na to, że nazwą na jego cześć gwiazdozbiór. "Wielki Yeti" brzmi całkiem nieźle.

Strategie

Z

Dobrze wykorzystywany Cosmic Yeti potrafi poważnie zaszkodzić bohaterowi przeciwnika. Jego cechą szczególną, w porównaniu do innych kart "Cosmic", jest to, że Cosmic Yeti może wielokrotnie wracać do ręki gracza pod koniec każdej tury bez używania zewnętrznych środków, co również oznacza, że jeśli gracz potrafi utrzymać go w grze, może otrzymać więcej niż jedną kartę. Jego umiejętność wracania nie jest jednak użyteczna w wypadku chęci wzmocnienia jego statystyk, ponieważ otrzymana siła i zdrowie zostanie zmarnowane. Nie warto więc zwiększać jego statystyk, chyba że zależy od tego jego przetrwanie. Jeśli chodzi o otrzymane karty, nie ma jednolitej strategii, gdyż gracz może otrzymać zarówno coś słabego, jak i potężnego. Wszystkie postacie dostaną jednak premię do statystyk, przez co stają się one odrobinę lepsze. W porównaniu do jego podstawowego odpowiednika, czyli Zombie Yeti, Cosmic Yeti kosztuje 1PvZH Mózg więcej, jednak jego umiejętność zapewnia nie tylko tanie sztuczki zwiększające statystyki, ale różnorodne karty, od wzmocnionych postaci, poprzez sztuczki, do środowiska Hunting Grounds.

Cosmic Yeti jest dobrym połączeniem razem z kartami posiadającymi umiejętność Dino-Roar, ponieważ umiejętność Conjure ją aktywuje. Jest to przydatna opcja do talii opierających się na zwierzakach ze względu na jego przynależność oraz fakt, że pozwala zapewnić więcej zwierzaków.

Przeciw

Gracz powinien pokonać Cosmic Yeti od razu, gdy przeciwnik nim zagra, ponieważ z każdą turą, w której zostanie zagrany, przeciwnik będzie otrzymywał nowego zwierzaka. Do tego wystarczy zadanie mu trzech punktów obrażeń lub zniszczenie odpowiednimi umiejętnościami. Trzeba jednak pamiętać, że przeciwnik może przy pomocy odpowiednich kart skontrować zagrania gracza i pozwolić Cosmic Yeti przetrwać. Trzeba też zwracać uwagę na Cat Lady, Zookeeperów lub wszelkie zombie z Dino-Roar, ponieważ jego zagranie aktywuje ich umiejętności.

Galeria

Cosmic YetiH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Cosmic Yeti.

Cosmic YetiH

Zobacz też