Copter Commando jest kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy, kosztuje 5PvZH Mózg i posiada 6Siławpvzh/5Hpwpvzh.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmniejszenie zdrowia: z 6Hpwpvzh do 5Hpwpvzh.

1.10.14

  • Zmiana podziału: z Science Zombie do Science Imp Zombie.

1.22.10

  • Zmniejszenie kosztu: z 6PvZH Mózg do 5PvZH Mózg.
  • Umożliwiono dodawanie tej karty do talii - zmiana rzadkości z Tokena na Kolosalną - Niepospolitą.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Science Imp Zombie
  • Rarity: Colossal - Uncommon

Refuses to fly over water due to a severe case of aquaphobia.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowy Imp Zombie
  • Rzadkość: Kolosalna - Niepospolita

Odmawia latania nad wodą ze względu na ciężki przypadek aquafobii.

Strategie

Z

Copter Commando sam z siebie niczym się nie wyróżnia, więc prawdopodobnie nie będzie wielkim zagrożeniem dla wroga nawet pomimo jego statystyk. Warto jednak mieć na uwadze, że może zostać przywołany w fazie sztuczek z pomocą Hail-a-Coptera, co jest dużą pomocą, jednak kosztującą dodatkowy mózg. Warto więc rozważyć używanie wspomnianej sztuczki w zamian. Ponieważ jest to naukowa karta, czerpie on premie od Zombot Drone Engineera oraz po zagraniu aktywuje umiejętność Interdimensional Zombie, jednak jego przynależność do naukowych kart zostanie wykorzystana najlepiej razem z Gadget Scientistem ze względu na jego bazową siłę.

Grając jako Super Brainz lub Huge-Gigantacus można wykorzystać też jego przynależność do Impów używając Imp Commandera czy też Toxic Waste Impa.

Przeciw

Gracz nie powinien się zbytnio obawiać Copter Commando, ponieważ nie posiada żadnych umiejętności i można go łatwo zniszczyć kartami takimi jak Squash lub Sizzle, lub też zablokować. Może on jednak być ogromnym zagrożeniem jeśli po nim zostanie zagrany Gadget Scientist a gracz na polu gry nie posiada Wing-Nutów. Gracz musi też pamiętać, że przeciwnik może łatwo zagrać nim w fazie sztuczek z pomocą Hail-a-Coptera, co prawdopodobnie będzie miało szkodliwy dla gracza skutek.

Jeśli gracz nie ma możliwości zniszczenia tego zombie, może również zmienić Copter Commando w słabszego zombie poprzez Goatify, Transmogrify bądź umiejętność specjalną The Great Zucchiniego.

Galeria

Copter CommandoH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Copter Commando.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Copter CommandoH

Ciekawostki

  • Posiada taki sam opis co Hail-a-Copter, czyli sztuczka tworząca go.
  • Opis jest wyjaśnieniem, dlaczego Copter Commando nie posiada umiejętności Amphibious pomimo faktu, że potrafi latać. Wspomniana w nim aquaphobia oznacza lęk przed wodą.
  • Gdy otrzymuje obrażenia lub zostaje zniszczony, na szybie śmigłowca pojawia się słowo "Achtung", co w języku niemieckim oznacza "Uwaga".