FANDOM

Copter Commando jest kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Brainy IconBrainy, kosztuje 5PvZH Mózg i posiada 6Siławpvzh/5Hpwpvzh.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmniejszenie zdrowia: z 6Hpwpvzh do 5Hpwpvzh.

1.10.14

  • Zmiana podziału: z Science Zombie do Science Imp Zombie.

1.22.10

  • Zmniejszenie kosztu: z 6PvZH Mózg do 5PvZH Mózg.
  • Umożliwiono dodawanie tej karty do talii - zmiana rzadkości z Tokena na Kolosalną - Niepospolitą.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribe: Science Imp Zombie
  • Rarity: Colossal - Uncommon

Refuses to fly over water due to a severe case of aquaphobia.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Naukowy Imp Zombie
  • Rzadkość: Kolosalna - Niepospolita

Odmawia latania nad wodą ze względu na ciężki przypadek aquafobii.

Strategie

Z

Copter Commando sam z siebie niczym się nie wyróżnia, więc prawdopodobnie nie będzie wielkim zagrożeniem dla wroga nawet pomimo jego statystyk. Warto jednak mieć na uwadze, że może zostać przywołany w fazie sztuczek z pomocą Hail-a-Coptera, co jest dużą pomocą, jednak kosztującą dodatkowy mózg. Warto więc rozważyć używanie wspomnianej sztuczki w zamian. Ponieważ jest to naukowa karta, czerpie on premie od Zombot Drone Engineera oraz po zagraniu aktywuje umiejętność Interdimensional Zombie, jednak jego przynależność do naukowych kart zostanie wykorzystana najlepiej razem z Gadget Scientistem ze względu na jego bazową siłę.

Grając jako Super Brainz lub Huge-Gigantacus można wykorzystać też jego przynależność do Impów używając Imp Commandera czy też Toxic Waste Impa.

Przeciw

Gracz nie powinien się zbytnio obawiać Copter Commando, ponieważ nie posiada żadnych umiejętności i można go łatwo zniszczyć kartami takimi jak Squash lub Sizzle, lub też zablokować. Może on jednak być ogromnym zagrożeniem jeśli po nim zostanie zagrany Gadget Scientist a gracz na polu gry nie posiada Wing-Nutów. Gracz musi też pamiętać, że przeciwnik może łatwo zagrać nim w fazie sztuczek z pomocą Hail-a-Coptera, co prawdopodobnie będzie miało szkodliwy dla gracza skutek.

Jeśli gracz nie ma możliwości zniszczenia tego zombie, może również zmienić Copter Commando w słabszego zombie poprzez Goatify, Transmogrify bądź umiejętność specjalną The Great Zucchiniego.

Galeria

Copter CommandoH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Copter Commando.

Copter CommandoH

Ciekawostki

  • Posiada taki sam opis co Hail-a-Copter, czyli sztuczka tworząca go.
  • Opis jest wyjaśnieniem, dlaczego Copter Commando nie posiada umiejętności Amphibious pomimo faktu, że potrafi latać. Wspomniana w nim aquaphobia oznacza lęk przed wodą.
  • Gdy otrzymuje obrażenia lub zostaje zniszczony, na szybie śmigłowca pojawia się słowo "Achtung", co w języku niemieckim oznacza "Uwaga".

Zobacz też