FANDOM

Conga Zombie jest kartą zombie z Plants vs. Zombies Heroes. Należy do klasy PvZH Crazy IconCrazy, kosztuje 2PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh. Posiada umiejętność Gravestone, dzięki której chowa się w grobie do fazy sztuczek. Gdy zostaje ujawniona, zadaje 1 punkt obrażeń wybranej roślinie lub bohaterowi roślin.

Statystyki

  • Class: Crazy
  • Tribes: Dancing Gourmet Zombie
  • Ability: Gravestone
    When revealed: Do 1 damage.
  • Rarity: Premium - Uncommon

Important Note: The fruit on her hat is made of plastic.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Crazy
  • Podział: Tańczący Jedzeniowy Zombie
  • Umiejetność: Gravestone
    Po ujawnieniu: Zadaje 1 punkt obrażeń.
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Ważna informacja: Owoce na jej kapeluszu są z plastiku.

Strategie

Z

Conga Zombie jest przydatną kartą, ponieważ jej umiejętność daje możliwość zniszczenia niebezpiecznej rośliny posiadającej mało zdrowia lub osłabienia jej, dzięki czemu może zostać zniszczona przez tą postać, innego zombie lub sztuczkę. Można również wykorzystać ją przeciwko bohaterowi, przykładowo wymuszając na nim wykonanie Super-Blocka, przez co nie będzie w stanie zablokować groźniejszego ataku.

Ponieważ jest ona tańczącym zombie, dobrą opcją jest wykorzystywanie jej z Aerobics Instructor i Flamenco Zombie.

Przeciw

Należy uważać na tą postać, ponieważ potrafi wyeliminować rośliny posiadające 1Hpwpvzh swoją umiejętnością, co może doprowadzić plan gracza do porażki. Można wykorzystać przeciw niej Grave Bustera, ponieważ chowa się w grobie i po zniszczeniu nie będzie mogła zadać obrażeń. Można też zwiększyć zdrowie zagrożonej rośliny by była w stanie przetrwać. Należy mieć na uwadze to, że może również zaatakować bohatera. Sama postać posiada tylko 2Hpwpvzh, więc można ją łatwo pokonać.

Galeria

Conga ZombieH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Conga Zombie.

Conga ZombieH