Cob Cannon jest legendarną kartą roślin z Plants vs. Zombies Heroes, która należy do klasy SolarSolar. Kosztuje 6PvZH Słońce i posiada 6Siławpvzh/6Hpwpvzh. Gdy zostanie zagrany, zmniejsza statystyki zombie na jego rzędzie i na sąsiadujących rzędach o 1Siławpvzh/1Hpwpvzh. Dodatkowo, jeśli wyewoluuje się go na roślinie z umiejętnością Team-Up, pozwoli również graczowi zniszczyć wybranego zombie.

Etymologia

Nazwa "Cob Cannon" jest połączeniem słów "cob", które oznacza "kolba" i "cannon", które oznacza "armata". W dosłownym tłumaczeniu Cob Cannon to Kolbowa Armata.

Historia wersji

1.22.12

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Solar
  • Tribe: Corn Plant
  • Abilities: When played: Zombies here and next door get -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh.
    Team-Up Evolution: Destroy a Zombie.
  • Rarity: Colossal - Legendary

He focuses his fearsome firepower with a single, ringing credo: "One Team. One Dream."

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Solar
  • Podział: Kukurydziana Roślina
  • Umiejętności: Po zagraniu: Zombie na tym i na sąsiadujących rzędach dostają -1Siławpvzh/-1Hpwpvzh.
    Ewolucja Team-Upu: Niszczy zombie.
  • Rzadkość: Kolosalna - Legendarna

Skupia swoją przerażającą siłę ognia z pomocą jednego, dźwięcznego kredo: "One Team. One Dream."

Strategie

Z

Cob Cannon może poważnie zaszkodzić wrogowi jeśli zostanie poprawnie użyty. Sam w sobie posiada dość duże statystyki, a oprócz tego posiada umiejętność, która pozwoli osłabić lub nawet zniszczyć kilka zombie jednocześnie. Można też użyć jego umiejętności by uczynić zombie podatnymi na Whack-a-Zombie czy umiejętności Chompera lub Toadstool. Cob Cannon jest jednak najlepszy jeśli się go wyewoluuje, ponieważ dzięki temu gracz będzie w stanie pozbyć się niebezpiecznego zombie, nawet jeśli posiada wysokie statystyki. Trzeba jednak pamiętać, że można zagrać go tylko na roślinach z umiejętnością Team-Up, przez co warto posiadać z nim postacie z tą umiejętnością lub karty je tworzące (np. Solar Winds).

Przeciw

Należy zwracać szczególną ostrożność jeśli gracz posiada kilka słabych zombie blisko siebie lub też jeśli posiada potężnego zombie, a przeciwnik na polu gry posiada roślinę z umiejętnością Team-Up, ponieważ Cob Cannon będzie zdolny do łatwego wyeliminowania ich. Warto grać zombie z małą ilością zdrowia lub siły daleko od siebie, by jego umiejętność podstawowa zadała mniej szkód. Jeśli gracz posiada potężnego zombie na polu gry, powinien niszczyć wszelkie rośliny posiadające tą umiejętność, by go uratować przed efektem ewolucji tej rośliny.

Samego Cob Cannona można pokonać zombie z dużą ilością siły bądź kartami takimi jak Locust Swarm czy Rocket Science.

Galeria

Cob CannonH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Cob Cannon (PvZH).

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Cob CannonH

Ciekawostki

  • Jest jedyną kartą posiadającą Evolution, która wymaga zagrania jej na postaci z konkretną umiejętnością.
  • Cob Cannon to jedyna karta z Evolution która nie może zostać zagrana na jej kopii (chyba że zyskała ona umiejętność Team-Up).