FANDOM

Może chodziło ci o Cytryna z gry Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 lub o Citrona z Plants vs. Zombies Heroes?

Citron jest rośliną ofensywną, która występuje w Plants vs. Zombies 2. Strzela potężnymi kulami plazmy, które zadają ogromne obrażenia, jednak potrzebuje czasu aby załadować jeden pocisk.

Etymologia

Nazwa pochodzi od rośliny o tej samej nazwie, która po polsku brzmi 'Cytron'.

Opis w Almanacu

Sun cost: 350

DAMAGE: Huge
AREA: Single
RECHARGE: Fast

Citrons shoot powerful balls of plasma.

As the owner and primary user of "Vitamin C-U-Later" 20-hour energy shots, Citron is always on and always ready for action. "Let's make this happen!!"

TŁUMACZENIE

Koszt: 350

Obrażenia: Ogromne
Obszar: Pojedynczy
Odnawianie: Szybkie

Citrony strzelają potężnymi kulami plazmy.

Jako właściciel i główny użytkownik "Vitamin C-U-Later" 20-godzinnego zastrzyku energii, Citron jest zawsze i jeszcze raz zawsze gotowy do akcji. "Sprawmy, aby to się stało!!"

Ulepszenia

Gdy Citronowi damy Plant Food to wtedy wystrzeli wielką kulę energii, która niszczy prawie każdego zombie na linii. Jednak gdy kula natrafi na mechanicznego przeciwnika (z wyjątkiem Zombie Bulla i Bug Bot Impa) lub Gargantuara to wtedy rozpadnie się i zada 200 punktów obrażeń (300 w wypadku Jurassic Gargantuara).

Strategie

Citron jest bardzo dobry do likwidowania przeciwników o dużej wytrzymałości, dlatego też idealnie nadaje się do Far Future, gdzie występuje spora ilość zombie w maszynach posiadających dużą ilość zdrowia.

Podobnie jak w przypadku innych roślin z dużym kosztem zaleca się go stawiać jak najbliżej domu gracza.

Galeria

Citron Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Citron.

Citron

Ciekawostki

  • Oryginalny koszt Citrona w słońcach miał wynosić 400.
  • Jest to druga roślina z Far Future, która została przedwcześnie pokazana w Piñata Party. Pierwszą był Laser Bean.
  • Mimo, że jego nazwa nawiązuje do rośliny zwanej cytronem, to on sam bardziej przypomina pomarańczę.

Zobacz też