Cios grawitacyjny
Cios grawitacyjny jest pierwszą zdolnością Kosmicznego Kadeta w Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Po jej aktywacji Kosmiczny Kadet wznosi się w górę, by po trzech sekundach spaść na ziemię i zadać do 125 punktów obrażeń roślinom w polu rażenia. Odnowienie jej zajmuje 15 sekund.

Opis

Wzleć wysoko, po czym pikuj na ziemię, by zadać obrażenia.

Strategie

Grając jako Kosmiczny Kadet

Jest to zdolność, która może się przydać w walce w zwarciu, ponieważ dzięki niej można zadać całkiem dużo obrażeń, a nawet pokonać mniej wytrzymałe rośliny, jeśli gracz poprawnie wyceluje. Do celowania można się posłużyć celownikiem pojawiającym się po jej aktywacji, aczkolwiek rośliny też go widzą, więc mogą łatwo zdać sobie sprawę z zagrożenia. Można skorzystać z tej zdolności kiedy gracz jest blisko przeciwnika, który się nie porusza. Inną opcją jest użycie tej zdolności do rozproszenia wrogów.

Grając jako roślina

Jeśli gracz zauważy przeciwnika korzystającego z tej zdolności, warto się wycofać, ponieważ większość roślin może zostać pokonana tą umiejętnością, zwłaszcza jeśli się nie poruszają. Można też spróbować pokonać Kadeta jej używającego, zwłaszcza jeśli ma mało zdrowia.

Galeria

Cios grawitacyjny Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Cios grawitacyjny.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Cios grawitacyjny