FANDOM

Chicken Wrangler Zombie to ósmy zombie pojawiający się w świecie Wild West. Gdy otrzyma obrażenia, wypuści mnóstwo Zombie Chickenów na swoją linię i dwie sąsiednie.

Opis w Almanacu

Toughness : Solid
Speed : Hungry

Releases a flock of chickens once his baling wire is broken.

Special: summons zombie chickens when damaged

After publishing the fourth study on Ornithology, and four years research at the Hardon Collider, Chicken Wrangler Zombie finally solved the riddle what came first.

TŁUMACZENIE

Wytrzymałość:Solidna
Szybkość: Głoodna

Wypuszcza stado kurczaków po otrzymaniu odpowiednich obrażeń.

Umiejętność specjalna: wypuszcza zombie kurczaki po otrzymaniu obrażeń.

Po ukończeniu czwartego kierunku studiów ornitologicznych i po czterech latach badań w Hardon Collider, Chicken Wrangler Zombie wreszcie rozwiązał zagadkę, co było pierwsze.

Występowanie

Player's House: Piñata Party

Wild West: Dnie 10, 14, 18, 20, 22, 23, 24, 25, Big Bad Butte i Piñata Party

Dark Ages: Piñata Party

Jurassic Marsh: "Rescue the Gold Bloom" Epic Quest - Krok 10

Modern Day: Dnie 12, 32 i Highway to the Danger Room (tylko z portali)

Strategie

Dobrą strategią na niego jest użycie rośliny zamrażającej albo ogłuszającej, ponieważ gdy jest ogłuszony nie może wypuścić kur. Shrinking Violet również może okazać się dobry, ponieważ zmniejszenie Chicken Wranglera spowoduje, Ze kurczaki zginą. Dobre na niego są też rośliny zjadające zombie w całości, np. Chomper czy Toadstool. Można również użyć Grimrose'a. Inną strategią jest użycie Hypno-shrooma albo Caulipowera zanim uwolni kury, ponieważ zahipnotyzowany Chicken Wrangler wypuści zahipnotyzowane Chickeny.

Galeria

Chicken Wrangler Zombie2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Chicken Wrangler Zombie.

Chicken Wrangler Zombie2

Ciekawostki

  • Jeżeli jest zamrożony lub zatrzymany w inny sposób nie może wypuścić kurczaków.
  • Jego opis nawiązuje do pytania retorycznego: "Co było pierwsze, kura czy jajko?"

Zobacz też