FANDOM

Może chodziło ci o Mad Chemista, kartę z Plants vs. Zombies Heroes?

Chemik to jeden z wariantów Naukowca w Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2. W pierwszej części jest odblokowany po zdobyciu 10 poziomu klasy Naukowca, natomiast w drugiej jest odblokowywany w standardowy sposób. Jest to wariant służący do walki tylko z bliska, ponieważ jego broń nie wystrzeliwuje pocisku dystansowego.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Chemist Zombie spends his time taste-testing unstable chemical concoctions. Despite his appearance, he insists he's no worse for wear.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Chemik spędza wolny czas, wypróbowując niestabilne wywary chemiczne. Pomimo wyglądu utrzymuje, że czuje się jak nowo narodzony.

Opis w grze

Zlewkomiotacz Chemika jest szalenie efektywny w walce na małą odległość!

Wygląd

Chemik nosi na sobie fartuch laboratoryjny, zielony krawat oraz gogle ochronne. Jego włosy są spiczaste. Na jednej nodze nosi but, z kolei na drugiej ma tylko zniszczoną skarpetę.

Ulepszenia

ChemistUpgrade
  • Unobtanium Compression - Więcej amunicji
  • Experimental Reload Kabob - Szybsze przeładowywanie
  • Enhanced Unobtanium Spray - Większe obrażenia

Strategie

Grając jako Chemik

Pomimo braku możliwości strzelania na dystans, Chemik potrafi silnie zaszkodzić wrogom jeśli gracz zdoła się do nich zbliżyć ze względu na jego potężne wystrzały. Jego broń posiada szerokie pole rażenia, dzięki czemu Chemik jest bardzo skuteczny w walce z grupami przeciwników, a także z wrogami próbującymi go wymanewrować. Jeśli przeciwnik jest za daleko by bezpiecznie się do niego zbliżyć, gracz nie powinien się starać. Można też spróbować rzucić w przeciwnika przylepnymi wybuchowymi kulami, jeśli ten jest poza zasięgiem Zlewkomiotacza.

Grając przeciwko Chemikowi

Gracz za wszelką cenę nie może pozwolić Chemikowi na zbliżenie się. Dobrą opcją jest spowolnienie zauważonego Chemika zdolnościami takimi jak pętla czasowa by mieć czas na oddalenie się. Można też wskoczyć na niedostępne dla niego miejsca, dzięki czemu jego broń będzie całkowicie nieskuteczna (należy jednak uważać, ponieważ może być zdolny do rzucenia przylepną wybuchową kulą w niektóre miejsca).

Galeria

Chemik GW2 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Chemik.

Chemik GW2

Ciekawostki

  • Jego strona w Albumie z naklejkami i ulepszenia broni z pierwszej części wskazują na to, że strzela czymś o nazwie "unobtanium". Jest to prawdopodobnie literówka i chodzi o unobtainium, czyli bardzo rzadki lub też fizycznie niemożliwy do wytworzenia materiał.
  • W angielskiej wersji Garden Warfare 2, nazwa jego broni została zmieniona z Chemical Beaker Blaster na Beaker Blaster.
    • Chemik jest jedną z trzech postaci, których nazwy broni zostały zmienione w drugiej części. Pozostali to Mechanik i Superkomandos.