FANDOM

Carried Away to główna supermoc Super Brainza w Plants vs. Zombies Heroes. Jak wszystkie supermoce, kosztuje 1PvZH Mózg. Pozwala ona na przeniesienie dowolnego zombie na polu gry na inny rząd, po czym sprawia, że wykonuje on Dodatkowy Atak.

Etymologia

Wyrażenie "carried away" jest angielskim odpowiednikiem "poniosło (kogoś)", które oznacza, że ktoś przesadził w czymś. W tym wypadku nawiązuje do faktu, że zombie zostaje przeniesiony przez Super Brainza.

Statystyki

  • Classes: Brainy, Sneaky
  • Tribes: Party Superpower Trick
  • Abilities: Move a Zombie. Then it does a Bonus Attack.
  • Rarity: Premium - Legendary

It's just Super Brainz' way of sharing the wonder of flight with his fellow Zombies.

TŁUMACZENIE
  • Klasy: Brainy, Sneaky
  • Podział: Imprezowa Supermoc, Sztuczka
  • Umiejętności: Przesuwa zombie, po czym ten wykonuje Dodatkowy Atak.
  • Rzadkość: Premium - Legendana

To po prostu sposób Super Brainza na dzielenie się cudami latania z innymi zombie.

Strategie

Z

Jest to sprytna sztuczka, która może poważnie zaszkodzić przeciwnikowi jeśli zostanie użyta na odpowiednim zombie w odpowiednim ustawieniu pola gry. Najlepszą opcją jest zazwyczaj używanie jej na zombie z dużą ilością siły lub odpowiednią umiejętnością, żeby pozwolić im łatwo zaatakować wrogiego bohatera. Można jednak korzystać z tego do zniszczenia problematycznej rośliny lub też zwyczajnego blokowania, przy jednoczesnym osłabieniu ofensywy.

Przeciw

Jeśli istnieje jakakolwiek szansa na zagranie tą sztuczką, należy uważać na wszelkie silne zombie. Najlepiej je zniszczyć, aby ograniczyć zagrożenie tą kartą. Można też korzystać z kart kontrujących sztuczki, a w szczególnym wypadku zagrożenia bohatera, można zablokować wolne rzędy roślinami, aby ewentualnie zmniejszyć otrzymane obrażenia lub ich uniknąć.

Galeria

Carried AwayH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Carried Away.

Carried AwayH

Ciekawostki