FANDOM

Captain Cucumber to karta z Plants vs. Zombies Heroes, z zestawu Galactic Gardens. Jest to karta legendarna, posiada 1Siławpvzh/4Hpwpvzh i kosztuje 3PvZH Słońce. Zmniejsza on o 1PvZH Słońce koszt wszystkich kart, które zostaną bohaterowi roślin wyczarowuje, a do tego, kiedy zdoła zadać obrażenia czemukolwiek, daje bohaterowi roślin losową legendarną kartę roślin (w tym inną kopię siebie).

Etymologia

'Captain Cucumber' pochodzi z słów 'captain' (w tym przypadku to kapitan statku kosmicznego) i 'cucumber' (ogórek).

Historia

1.16.10

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Mega-Grow
  • Tribe: Fruit Plant
  • Ability: Cards you Conjure cost 1PvZH Słońce less. When this does damage, Conjure a Legendary card.
  • Rarity: Galactic - Legendary

He's steered his crew through many a pickle.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Mega-Grow
  • Podział: Owocowa Roślina
  • Umiejętności: Karty które wyczarowujesz kosztują 1PvZH Słońce mniej. Gdy zada obrażenia, wyczarowuje Legendarną kartę.
  • Rzadkość: Galaktyczna - Legendarna

On steruje załogą z pomocą wielu ogórków.

Strategie

Z

Captain Cucumber pozwala graczowi zdobyć bardzo silne karty za sam fakt, iż ten zada obrażenia. Dodatkowo, karty te stają się tańsze. Warto więc pozwalać mu wykonywać Dodatkowe Ataki. To również pozwala aktywować umiejętności roślin z umiejętnością Dino-Roar. Umiejętność zmniejszania kosztu wpływa jednak na każdą kartę otrzymaną spoza talii, więc można korzystać z niego również w połączeniu z kartami takimi jak Banana Launcher czy Cosmic Pea.

Przeciw

Jest to uciążliwa karta, jeśli gracz nie unieszkodliwi go w odpowiednim czasie. Dobrą i tanią kartą mogącą go łatwo zniszczyć jest Rolling Stone, innymi, słabszymi opcjami, są karty takie jak dwa Bungee Plumbery, Final Mission, czy Knockout. Jeśli Captain Cucumber zostanie zagrany w późniejszej fazie gry, można skorzystać z droższych kart, typu Cakesplosion.

Inną, mniej skuteczną opcją, jest uniemożliwienie mu zadawania obrażeń. Można zmniejszyć jego siłę do 0Siławpvzh, używać zombie z PvZH ArmoredArmored lub zamrażających kart. Dwie pierwsze opcje są jednak mało bezpieczne, ponieważ przeciwnik może zwiększyć siłę tej karty, z kolei zamrażanie może wymagać posiadania wielu kart, jeśli gracz nie może zniszczyć tej rośliny odpowiednio szybko. Oprócz tego, Captain Cucumber nadal będzie aktywował umiejętność zmniejszającą koszt.

Galeria

Captain CucumberH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Captain Cucumber.

Captain CucumberH

Zobacz też