FANDOM

Buried Treasure jest kartą dla zombie w Plants vs. Zombies Heroes w klasie PvZH Sneaky IconSneaky. Posiada 2Siławpvzh/2Hpwpvzh i kosztuje 1PvZH Mózg. Ma umiejętność Fusion, która pozwala graczowi na zagranie dowolnym zombie bez umiejętności Gravestone na tej karcie, co poskutkuje tym, że gracz wyczarowuje (otrzymuje do ręki losową) legendarną kartę zombie i zmniejsza przy tym jej koszt o 1PvZH Mózg.

Historia wersji

1.24.6

  • Dodano do gry.

Statystyki

  • Class: Sneaky
  • Tribes: Pirate Barrel Zombie
  • Ability: Fusion: Conjure a Legendary card, and it costs 1PvZH Mózg less.
  • Rarity: Triassic - Rare

Neptuna knew only one way to motivate an army of invading zombie pirates. Tell them about the secret treasure.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Sneaky
  • Podział: Piracki Beczkowy Zombie
  • Umiejętność: Fuzja: Wyczarowuje Legendarną kartę i kosztuje ona 1PvZH Mózg mniej.
  • Rzadkość: Triassic - Rzadka

Neptuna znała tylko jeden sposób by zmotywować armię najeżdżających piratów zombie. Powiedz im o ukrytym skarbie.

Strategie

Z

Umiejętność fuzji tej karty pozwoli dać graczowi prawdopodobnie potężną kartę, której koszt zostanie zmniejszony, dzięki czemu gracz może zagrać nią łatwiej. Trzeba jednak pamiętać, że niektóre Legendarne karty mogą nie być przydatne graczowi.

Kartą tą powinno się grać tylko jeśli można zagrać na niej innego zombie w tej samej turze. Granie nią bez natychmiastowego wykorzystywania umiejętności fuzji powinno być ograniczone do momentów, które mogą być kluczowe do wygranej. Buried Treasure jest również kartą typu Pirate, więc Swashbuckler Zombie i Captain Flameface są w stanie dawać jej premie.

Przeciw

Gracz musi uważać na tą kartę, ponieważ może dać przeciwnikowi bardzo potężne karty, które dodatkowo kosztują jeden mózg mniej. Jeśli po zagraniu nią nie został na niej zagrany inny zombie, gracz powinien zniszczyć ją jak najszybciej, by powstrzymać wroga przed wyczarowaniem groźnej karty. Prawdopodobnie jednak przeciwnik powstrzyma się z używaniem jej dopóki nie będzie w stanie użyć na niej innej karty.

Po użyciu umiejętności fuzji gracz musi się przygotować na wszelkie opcje. Może to być mało znacząca karta, taka jak Interdimensional Zombie, jak i poważne zagrożenie, na przykład Octo Zombie.

Galeria

Buried TreasureH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Buried Treasure.

Buried TreasureH