FANDOM

Bungee Zombie to zombie występujący w Plants vs. Zombies. Po raz pierwszy pojawia się na etapie Dach, na poziomie 5-1. Atakuje rośliny gracza od góry, czyli przez zeskok na bungee i porwanie losowej, wcześniej wybranej przez niego rośliny. Jeśli spróbuje ukraść roślinę, która znajduje się w zasięgu Umbrella Leaf, zostanie on odepchnięty. Jest on dwudziestym zombie, który pojawia się w Adventure Mode.

Opis w Suburban Almanac

Bungee Zombie

Bungee Zombie attacks from above.

Toughness: Medium
Special: Descends from the sky and steals a plant

Bungee Zombie loves to take risks. After all, what's the point of being dead if you don't live a little?

TŁUMACZENIE

Bungee Zombie

Bungee Zombie atakuje od góry.

Wytrzymałość: Średnia
Umiejętność specjalna: Pojawia się od góry i kradnie roślinę

Bungee Zombie uwielbia podejmować ryzyko. Przecież jakie to ma znaczenie bycie martwym, jeśli i tak nie żyjesz?

Występowanie

Strategia

Bungee Zombie często jest niepodatny na standardowe ataki, gdyż zazwyczaj zdąży ukraść roślinę, zanim zginie. Najlepszą obronę przed jego atakami zapewnia Umbrella Leaf. Odbija ona wówczas Bungee Zombie, ratując jednocześnie wybraną przez niego roślinę. Roślina ta powinna być sadzona w pobliżu roślin produkujących słońca. Jeśli zombie ten zaatakuje rośliny, które znajdują się dalej od domu i nie znajdują się w zasięgu działania Umbrella Leaf, warto posadzić na liniach wcześniejszych rośliny typu Winter Melon lub Kernel-pult, gdyż mogą go spowolnić i spowodować, że nie zdąży on uciec.

Galeria

Bungee Zombie1 Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Bungee Zombie.

Bungee Zombie1

Ciekawostki

  • Jest jednym z trzech zombie, które nie powodują końca gry.
    • Kolejnymi są Digger Zombie (kiedy nie straci kilofu) i Yeti Zombie.
  • Na poziomach nocnych, jeśli jest tylko jedna roślina, która produkuje słońca, nie ukradnie jej.
  • Bungee Zombie jest jedynym zombie, który na poziomie I, Zombie może być użyty na lewo od czerwonej linii.