Brain Vendor jest kartą zombie w klasie PvZH Brainy IconBrainy w Plants vs. Zombies Heroes. Kosztuje 3PvZH Mózg i posiada 2Siławpvzh/1Hpwpvzh. Gdy zostanie zagrany, daje bohaterowi zombie dodatkowe 3PvZH Mózg, które może wydać podczas trwania danej tury.

Historia wersji

1.2.11

  • Zmiana rzadkości: z Rzadkiej do Niepospolitej.

Statystyki

  • Class: Brainy
  • Tribes: Gourmet Sports Zombie
  • Ability: When played: You get +3PvZH Mózg this turn.
  • Rarity: Premium - Uncommon

Sells only 100% organic brains.

TŁUMACZENIE
  • Klasa: Brainy
  • Podział: Jedzeniowy Sportowy Zombie
  • Umiejętność: Po zagraniu: Dostajesz +3PvZH Mózg w tej turze.
  • Rzadkość: Premium - Niepospolita

Sprzedaje tylko w 100% organiczne mózgi.

Strategie

Z

Ponieważ zombie ten bezpośrednio po zagraniu daje bohaterowi ilość mózgów równą jego początkowemu kosztowi, może być traktowany jako darmowy zombie, który jednak nie może być grany przed trzecią turą. To rekompensuje jego niskie statystyki. Postać ta może zostać wykorzystywana do blokowania, atakowania bohatera przeciwnika, gracz może też pozwolić mu zostać zniszczonym by wzmocnić Valkyrie lub ewentualnie Frankentuary.

Jego umiejętność może jednak zostać wykorzystana dużo sprytniej. Ze względu na to, że daje ona stałą liczbę mózgów, jeśli jego koszt przed zagraniem zostanie zmniejszony, gracz zdobędzie przewagę w mózgach gdy zostanie już zagrany. To można osiągnąć na różne sposoby: posiadać Flag Zombie na polu gry, użyć supermocy Terror-Former 10,000 gdy gracz ma go w ręce, czy też wyczarować go przez Cheese Cuttera, Cosmic Sports Stara lub gdy Dr. Spacetime jest na polu gry. Oprócz tego, umiejętność ta pozwoli zwiększyć potencjalną premię do siły Zom-Blobów wyewoluowanych w danej turze o 3Siławpvzh.

Jego przynależność do sportowców pozwala go łączyć z Team Mascotem, Zombie Coachem lub Chum Championem.

Przeciw

Nie jest to zbyt szkodliwy zombie. Nadal może być jednak dużym zagrożeniem dla gracza jeśli bohater zombie posiada odpowiednie karty. Można go bardzo łatwo zniszczyć, ponieważ posiada tylko 1Hpwpvzh. Należy jednakże pamiętać, że jego prawdziwą siłą jest jego umiejętność, pozwalająca na łatwiejsze wypełnienie pola gry, co potrafi uczynić karty takie jak Bad Moon Rising poważnym niebezpieczeństwem. Pomaga ona również w używaniu niektórych zombie z Evolution, zwłaszcza Zom-Bloba, więc na taką opcję też trzeba uważać.

Galeria

Brain VendorH Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Brain Vendor.

By obejrzeć te obrazy, kliknij ten link.

Brain VendorH