FANDOM

Mapa Ta strona nie posiada napisanej strategii. Jeśli możesz, opracuj ją.
Chilibeanbomb

Ikona w GW

Bomba fasolowa chili GW2

Ikona w GW2

Bomba fasolowa chili BfN

Ikona w BfN

Bomba fasolowa chili to zdolność Groszkostrzelca w serii Plants vs. Zombies: Garden Warfare i Plants vs. Zombies: Bitwa o Neighborville. Pozwala na wypuszczenie bomby, która wybucha po 3 sekundach.

W GW i GW2 zabiera do 175 punktów zdrowia. Gracz może użyć ponownie tej umiejętności po 45 sekundach. Jej wariantem w obu grach jest Bomba fasolowa sombrero, silniejsza lecz wolniejsza, a w GW2 dodatkowo Ciemna bomba fasolowa, która jest dużo słabsza, ale może być użyta dwukrotnie.

Wersja z BfN zadaje tylko do 125 punktów obrażeń, ale jej odnawianie jest skrócone do 18 sekund.

Opis w Albumie z naklejkami

Plants vs. Zombies: Garden Warfare

The Zombies often confuse the Chili Bean with Brainz, racing to eat it. It has a short fuse and deals massive damage to all nearby Zombies.

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Zombie często mylą fasolkę chili z mózgiem i rzucają się, by ją pożreć. Fasolowa bomba ma krótki lont i zadaje ogromne obrażenia wszystkim pobliskim zombie.

Opis (Bitwa o Neighborville)

Wypluj wybuchową fasolę, która eksploduje z opóźnieniem.

Strategia

Seria Garden Warfare

Grając jako Groszkostrzelec

Bombę fasolową chili należy podrzucać w duże skupiska zombie. Trzeba mieć na uwadze, że większość graczy w przeciwnej drużynie zacznie uciekać przed nią, zaś pojawiające się zombie będą gonić fasolę. Aby atak był skuteczny, powinno się skorzystać z umiejętności "Hiper" lub "Superskok", by wyrzucić bombę będąc jeszcze ponad ziemią. Przy zastosowaniu takiej taktyki, przeciwnicy mają mniej czasu na ucieczkę.

Innym zastosowaniem Bomby fasolowej chili przydatnym w trybie Ogrody i cmentarze, Gnomobomba i Suburbinacja jest odstraszenie graczy grających jako zombie z danych punktów. W Ogrodach i Cmentarzach możemy podrzucić bombę w ostatnich sekundach rundy, by zombie nie zdołały przejąć ogrodu. W Gnomobombie używamy jej na pilnujących podłożonej bomby przez zombie, by pozostali sojusznicy mogli ją rozbroić. Zaś w Suburbinacji możemy użyć w celu zmuszenia przeciwników do opuszczenia przejmowanego punktu.

Grając jako Zombie

Jeśli chce się uniknąć Bomby fasolowej chili, należy zachować czujność. Warto obserwować wszystkich Groszkostrzelców na mapie i ich pokonywać. Jednak, gdy któryś z nich zdąży wypuścić bombę, trzeba jak najszybciej uciekać w inne miejsce, lub schować się za ścianę. Nie wystarczy podskok tylko w górę, gdyż wybuch i tak działa w każdej płaszczyźnie. Najskuteczniej jest opuścić pole rażenia fasoli. Zdarza się jednak, że po zobaczeniu jej obok siebie nie zdążymy uciec. Profilaktycznie powinno się nasłuchiwać wszelkich dźwięków w charakterze okrzyku, który wydaje fasola.

Bitwa o Neighborville

(uzupełnić)

Galeria

Chilibeanbomb Plants vs. Zombies Wiki posiada grafiki dla strony Bomba fasolowa chili.

Chilibeanbomb

Ciekawostki

Zobacz też